baguett Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk meg en ny Samsung Series 3 LCD TV til jul, den har VGA, SCART OG HDMI tilkoblinger. på skjermkortet på Pcen min har jeg to DVI/VGA tilkoblinger og en S-VIDEO Tilkobling. Da jeg tok en VGA kabel fra Pcen til Tven skjedde det ingenting. Jeg gjorde det samme med en laptop, og da gikk alt fint. Noen som vet hvorfor jeg ikke får kobla til Tven ? Prøvde og koble til to Pc skjermer til Pcen, det funka heller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) fordi du må endre i innstillinger på skjermkortet dit EDIT: SKriveleif :O Endret 27. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
akle Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Du må vel programmere pc'n til og sende signal ut vga utgangen. Må si jeg har liten peiling på dette, men jeg bruker et program som heter ATI CATALYST® Control Center(lå på laptop'en) som jeg må innom hver gang jeg skal bruke en projektor, tv eller lignende. Endret 28. desember 2008 av akle Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 HDMI på pc-er er flott greier Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Du må vel programmere pc'n til og sende signal ut vga utgangen. Må si jeg har liten peiling på dette, men jeg bruker et program som heter ATI CATALYST® Control Center(lå på laptop'en) som jeg må innom hver gang jeg skal bruke en projektor, tv eller lignende. Jeg har som sagt en nvida kort ! Og jeg må bruke nvida kontrollpanel om jeg skal endre noe på skjermkoprtinstillingene Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Opne nVidia kontrollpanel. Under "Display" trykkjer du "Set up multiple displays". Finn du tv'en din der, mest sannsynleg produsentnamn? Viss ja så vel du den, og bestemmer om du vil ha "Single", "Clone" eller "Dualview". Oppløysinga kan du endre i "Change resolution" under "Display". Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Opne nVidia kontrollpanel. Under "Display" trykkjer du "Set up multiple displays". Finn du tv'en din der, mest sannsynleg produsentnamn? Viss ja så vel du den, og bestemmer om du vil ha "Single", "Clone" eller "Dualview". Oppløysinga kan du endre i "Change resolution" under "Display". TAKK :D Endret 30. desember 2008 av baguett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå