s2bu Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei. Har kommet på tanken om å kjøpe meg en foldemobil, og tenkte jeg skulle høre her inne om det er noen som har anbefalinger å komme med. Problemet med disse telefonene såvidt jeg har fått med meg er gjerne batterilevetid, men dette er ikke et problem for min del da jeg gjerne kan lade mobilen hver natt om nødvendig. Som utgangspunkt har jeg sansen for Motorola og deres Razr serie, har sett litt på Razr2 V8, men ble skremt da jeg leste forum hvor mange klaget på ultratrege taster og andre reparasjoner. Desverre finnes det veldig få foldemobiler som ser bra ut. Man har Razr, Nokia N76 og Nokia 6600 Fold som til gjengeld tar seg veldig bra ut. Men skal man gå inn på hver av disse finner man negative punkter: Razr - trege taster og reparasjoner, ingen som selger Motorola i Norge. N76 - Gått ut av produksjon, ikke å få kjøpt lengre. 6600 Fold - Knirkelyder!? Noen som har innspill å komme med, kanskje noen sitter med en av de nevnte og tenker på å bytte til noe nytt? Mvh s2bu Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei.Har kommet på tanken om å kjøpe meg en foldemobil, og tenkte jeg skulle høre her inne om det er noen som har anbefalinger å komme med. Problemet med disse telefonene såvidt jeg har fått med meg er gjerne batterilevetid, men dette er ikke et problem for min del da jeg gjerne kan lade mobilen hver natt om nødvendig. Som utgangspunkt har jeg sansen for Motorola og deres Razr serie, har sett litt på Razr2 V8, men ble skremt da jeg leste forum hvor mange klaget på ultratrege taster og andre reparasjoner. Desverre finnes det veldig få foldemobiler som ser bra ut. Man har Razr, Nokia N76 og Nokia 6600 Fold som til gjengeld tar seg veldig bra ut. Men skal man gå inn på hver av disse finner man negative punkter: Razr - trege taster og reparasjoner, ingen som selger Motorola i Norge. N76 - Gått ut av produksjon, ikke å få kjøpt lengre. 6600 Fold - Knirkelyder!? Noen som har innspill å komme med, kanskje noen sitter med en av de nevnte og tenker på å bytte til noe nytt? Mvh s2bu Et platt innspill, men kjøp heller en slide. Jeg har surret med klapptelefoner lenge, men det er bare så himla upraktisk. I tillegg er som du sier utvalget svært begrenset blitt (med unntak av i Japan da hvor det er som å komme til himmelen når det gjelder utvalg). Lenke til kommentar
s2bu Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, setter pris på alle svar jeg får, platt eller ei. Er forsåvidt enig i det du sier, man får vesentlig bedre telefoner å velge i dersom man velger slide. Er jo stort sett slide og touchscreen som blir produsert for tiden, og da sier det seg selv at klapptelefoner kjapt blir utdatert. Klarer ikke sette fingeren på hvorfor jeg har fått for meg at klapptelefon er det jeg vil ha, men kanskje det er fordi jeg har hatt alle andre varianter. Nå bruker jeg en SE P1i, så uansett hvilken telefon jeg velger blir det trolig et skritt tilbake i teknologi. iPhone, HTC Diamond/HD, SE Xperia osv. blir for fancy denne gangen. Noen med erfaring med 6600 Slide? Er vel den som er enklest å få tak i av de jeg har nevnt. Har prøvd diverse Samsung telefoner (selv hatt D500), men det klarer jeg rett og slett ikke i lengden, for et makkverk av meny oppsett. Det skal sies at jeg ikke har prøvd nyere modeller og de med windows mobile. Lenke til kommentar
s2bu Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Takk for svar mobilehappy. Har sett litt på den, men det finnes grenser for hvor stygg mobil man kan betale for =) Lenke til kommentar
mobilehappy Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Liker selv Razr serien utsendemessig , Razr2 V9X har ogsaa ganske ok specs Utenom denne er utvalget av pene folde telefoner ganske begrenset, men det er nok av slidere med bra utsende der ute. Synd at Motorolla er ute av Norge, de har ogsaa denne snertne "folde" mobilen: Motorolla Krave ZN4 Endret 28. desember 2008 av mobilehappy Lenke til kommentar
s2bu Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Har faktisk ikke sett den Krave ZN4 mobilen før, ytterst spesiell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå