espinos Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sitter her i militæret og arger meg over det ubruklige nettet vi har her oppe, så xbox live er ingen utvei. Vi har to maskiner her, og ønsker å spille system link, men det er vel ikke mulig uten nett forbindelse, eller er det det? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sitter her i militæret og arger meg over det ubruklige nettet vi har her oppe, så xbox live er ingen utvei. Vi har to maskiner her, og ønsker å spille system link, men det er vel ikke mulig uten nett forbindelse, eller er det det? Er ikke sikker men: Kryssakabel, switch eller router.. Har ikke peiling på om noe av dette funker men... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er vel ikke værre enn å stappe samme kabel inn i begge maskinene, skru de på og sjekke. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har spilt systemlink med vanlig Xbox. Du trenger ikke nett, men en kryssa nettverkskabel, evt sette opp et lite nettverk med switch/hub. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tviler sterkt på at man trenger kryssakabel. SÅ gammel er ikke de nettverkskortene heller da. Men det er ikke NOE problem å koble sammen to eller flere xbox-er i system link, altså LAN uten internett. Men det er et veldig fåtall av spill som støtter system link. Du har en oversikt over spill som støtter system link her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_...stem_Link_games Lenke til kommentar
espinos Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Støtter ikke need for speed system link?! det står jo bakpå coveret! hvertfall det nye undercover.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Støtter ikke need for speed system link?! det står jo bakpå coveret! hvertfall det nye undercover.. Hvis det står på coveret at det gjør det, så gjør det nok det. Står her også ser jeg: http://www.360-hq.com/xbox360/games/Need_f...Undercover/768/ Spillet er såpass nytt at det er ingen som har skrevet det på wikipedia enda da. Jeg la inn Undercover selv på den siden nå. Endret 29. desember 2008 av Steina Lenke til kommentar
Akselito Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan man bruke en vanlig nettkabel, eller må man ha en såkalt "krysskabel"? Og hvis ikke det går, er "switch" en mulighet? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 360ene autodetekterer om du bruker krysset eller vanlig nettverkskabel. Kabelen som følger med 360 er krysset, ihvertfall de jeg har testet. Du kan bruke denne kabelen til å linke to 360er sammen direkte, for spill som har støtte for systemlink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå