Gjest Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei. Er en av flere som har bitt på elkjøp sitt tilbud på en Philips 42" LCD-TV, mer spesifikk 42PFL5522D (Lenke under). Er dette en god TV som dere kan anbefale? Hovedbruk blir til spill og film på Playstation 3, muligens Wii. Prisen er da svært billig, og det er noe av det som frister mest... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...alogCategoryID= Skal ha TV til under 5000, visst det er andre TV-er å anbefale, så bare kom med det. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
netted Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så på denne jeg og, men den har ikke vga\dvi kontakt. Er hdmi like greit å koble til en pc? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Så på denne jeg og, men den har ikke vga\dvi kontakt.Er hdmi like greit å koble til en pc? Ikke VGA merkelig men har du HDMI på din pc så er jo det enda greiere.. Dette er jo en billigskjerm det ser man da på ustyr og spesefikk generelt så man får egentlig hva man betaler for enkelt og greit. Endret 28. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det andre TV-er dere heller ville anbefale til mine bruksområder da? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du ikke kan gå opp i pris så er det lurt å gå ned i tommer. Til 4 - 5000 kan du faktisk få en ganske bra tv. En annen ting du kan gjøre er å smøre deg med litt tålmodighet. Det er ikke så lenge til det kommer nye tv-er på markedet og da synker prisen på de gamle modellene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hvis du ikke kan gå opp i pris så er det lurt å gå ned i tommer. Til 4 - 5000 kan du faktisk få en ganske bra tv. En annen ting du kan gjøre er å smøre deg med litt tålmodighet. Det er ikke så lenge til det kommer nye tv-er på markedet og da synker prisen på de gamle modellene. Den svake krona vil vel øke prisene snart? Er det så lurt å vente da? EDIT: Å gå ned i tommer er aktuelt for meg. Tenkte på en Sony Bravia 32" LCD med Full HD, men den er dessverre altfor dyr. Noen andre anbefalinger? 32" eller 37" til under 5000, helst rundt 4000... Endret 28. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Prisene vil stige. Alle levrandørne vi har har raportert om en prisøkning til oss der jeg jobber. Innen 3 mnd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Og når kommer de nye modellene? Innen 3 måneder? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kommer nye modeller hele tiden, men på alt vil prisene stige raskt. kan ikke si innen småelektrisk har en levrandør raportert om stigninger på opptil 30 % på noen varer så billige ting er nå med andre ord. det vil ikke skje raskt men uti 2 uke tror jeg det starter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lager ikke nytt emne, spør heller her: Hvilken av TV-ene til under 4000 er best her: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lager ikke nytt emne, spør heller her: Hvilken av TV-ene til under 4000 er best her: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price ? Sleng på 2-300- og kjøp deg LG3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå