wmayw Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hey:) jeg lurer på noe. jeg er nybegynner i bakkene:P og har stått på blades ca i et år. har ikke trikset eller noe, men har lyst til å starte.. jeg har heller ikke blades nå for tiden, skal kjøpe meg nye. og jeg har blitt litt usikker på om jeg skal kjøpe meg blades eller twin-tip i det siste. twin-tip er det mange som sier er noe av det beste man kan trikse med. og blades er nesten kun får å ha det gøy. og jeg er jo ikke super flink på blades. så jeg vet ikke hva som er lurt å velge mellom da..? også tenker jeg at jeg er ikke så flink at jeg trenger noen dyrt merke eller noe sånt med en gang. så hvis det er noen som har et forslag hvor jeg kan kjøpe greie blades eller twin-tip hadde det vært supert om du hadde skrivet litt her:) hva burde jeg velge? tusen takk:) Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 twin tipp uten tvil ok:) Lenke til kommentar
Robols Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Stemmer for tvillingtupp jeg også Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Stemmer for tvillingtupp jeg også ok, men er det ikke sånn at de er litt tyngere enn blades? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 De er litt tyngere, så kanskje du merker mindre rotasjon når du vil snurre. men samtidig så gjør den større flaten at det er mye lettere å lande riktig. Har stått både blades og twin tip, og må virkelig anbefale deg å kjøpe ski! Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 De er litt tyngere, så kanskje du merker mindre rotasjon når du vil snurre. men samtidig så gjør den større flaten at det er mye lettere å lande riktig. Har stått både blades og twin tip, og må virkelig anbefale deg å kjøpe ski! okei:P men ski? langrenn xD? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, twin-tip. Sorry, tenker ikke på blades som ski. Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, twin-tip. Sorry, tenker ikke på blades som ski. ok;) Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 blades er gøy kun i én dag, twintipp er alltid gøy å stå. For min del foretrekker jeg brett Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 blades er gøy kun i én dag, twintipp er alltid gøy å stå. For min del foretrekker jeg brett ok:) men får å få greie twintip da, hvor er det jeg burde kjøpe, hvis jeg ikke skal ha alt for dyre? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er mange gode skipakker på xxl og oslosportslager. Sjekk hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det er mange gode skipakker på xxl og oslosportslager. Sjekk hjemmesidene deres. ok takk ;D Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Twintip er og anbefale ja. Butikk? En hvilken som helst sportsbutikk som ikke pusher på deg allt for dyrt utstyr. Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Twintip er og anbefale ja.Butikk? En hvilken som helst sportsbutikk som ikke pusher på deg allt for dyrt utstyr. ok Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvis det er en G-Sport butikk i nærheten burde du gå å sjekke der, de har nemlig 30% rabatt på alt av ski Endret 6. januar 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
wmayw Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hvis det er en G-Sport butikk i nærheten burde du gå å sjekke der, de har nemlig 30% rabatt på alt av ski åja tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå