Barry White Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! jeg har en disk på 21 GB E: der noe tar opp diskplassen min! Jeg har skrudd av systemgjennopprettingfunksjonen. Lurer på om det er norton. Hvordan skrur jeg av søpplebøttafunksjonen?? er det noe annet det kan være? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kjøp en ny harddisk da vettu! jeg siterer Teo: " lurt'de sj' " Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Gjennopprettingsfunksjonen skru den på begrens plas til det minste trykk ok og skru den på igjen Norton søppelbøtte hakke peil følger bare med norton utilities Temp internett files Kan være noe? unzipped files elns programmer legger igjen søppel Swap file kan være stor Lenke til kommentar
alt Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er du sikker på at du ikke har en skjult mappe med lettkledde damer som du har glemt bort der da.... :wink: en kamerat av meg hadde det Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 vis det er norton sin recycle bin funskjon skrus den av med så enkelt som å ta egenskaper på recycle bin så finner du ut der hvordan skru det av da vel. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er du sikker på at du ikke har en skjult mappe med lettkledde damer som du har glemt bort der da.... :wink:en kamerat av meg hadde det En kammerat av deg du liksom -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er du sikker på at du ikke har en skjult mappe med lettkledde damer som du har glemt bort der da.... :wink:en kamerat av meg hadde det En kammerat av deg du liksom -Ko_deZ- Han her ville sikkert beholde dem, det var kameraten som ble busta av han her Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hadde samme problemet for en liten stund siden. gigabyte bare blei borte. Lastet ned total cleaner og lot det ta en liten opprenskning. Hjalp betraktelig. Lenke til kommentar
CtrL Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er du sikker på at du ikke har en skjult mappe med lettkledde damer som du har glemt bort der da.... :wink:en kamerat av meg hadde det En kammerat av deg du liksom -Ko_deZ- Han her ville sikkert beholde dem, det var kameraten som ble busta av han her Denne kameraten var faktisk meg... :oops: Du liker å leke onkel-politi på maskina mi.. men du finner aldri greiene mine nå btw.. herme etter nicket mitt da... Ctrl --- Alt Begynner å bli litt offtopic detta her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå