Gå til innhold

[Løst]Tips til Multiplayer skytespill

Lasseasdf

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som kan anbefale meg et spill som er fett med multiplayer? Sånn at man spiller på lag, og ikke mot hverandre.

Setter pris på alle forslag :)

EDIT: kan man forresten spille multiplayer på lag på Halo 3? Gjerne kom med andre spill og! :D

Endret av Patience
Endret topic/overskrift til en uten omgåelse av 3-ords-regelen. Les retningslinjene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det noen som kan anbefale et spesifikt spill? Hvor dere vet at man kan spille multiplayer _på lag_ ?

Og er det noen som vet om man kan gjøre det på Halo 3?

Ja, du kan spille multiplayer på lag i Halo 3, enten bare med venner eller via matchmaking. Halo 3 er for øvrig det spillet jeg vil anbefale med tanke på multiplayer-opplevelse.

Jeg syns det meste er gjort riktig i det spillet. Det er også mange som spiller det online, og Bungie er flinke med å følge med og gjøre nødvendige justeringer underveis. Det kommer også nye multiplayer maps på nyåret en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvem er multiplayer, og hvorfor vil han skyte spill?

Lurer jeg også på.

1. Du mener Co-op.

2. Søk, det finnes 10000000000000000 tråder helt identiske.

3. You fail @ rettskriving/formulering.

Lenke til kommentar

Lurer jeg også på.

1. Du mener Co-op.

1. Han mener multiplayer hvor man spiller på lag mot andre, som i ikke FFA.

2. Har du talt? Er det virkelig 10000000000000000 slike tråder?

3. Hvis du absolutt skal henge deg opp i rettskriving/formuleringer, kan jeg si at formuleringene dine i hvert fall ikke holder mål, spesielt ikke punkt 2 og 3.

On topic:

Kan også anbefale Gears of War (1 og 2), samt Call of Duty 4. De er alle glimrende skytespill med god singleplayer og multyplayer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Lurer jeg også på.

1. Du mener Co-op.

1. Han mener multiplayer hvor man spiller på lag mot andre, som i ikke FFA.

2. Har du talt? Er det virkelig 10000000000000000 slike tråder?

3. Hvis du absolutt skal henge deg opp i rettskriving/formuleringer, kan jeg si at formuleringene dine i hvert fall ikke holder mål, spesielt ikke punkt 2 og 3.

On topic:

Kan også anbefale Gears of War (1 og 2), samt Call of Duty 4. De er alle glimrende skytespill med god singleplayer og multyplayer.

1."Sånn at man spiller på lag, og ikke mot hverandre." Det tolker jeg som Co-op.

2. Nei, såklart er det ikke 10000000000000000 slike tråder, men alikevell langt flere enn det burde.

3. Jeg har aldri sagt at jeg skal henge meg noe spesielt opp i rettskriving/formuleringer, men topic har blitt kraftig forbedret. Punkt 2 ser jeg ikke noen problemer med formuleringa, og ikke ser jeg problemet med punkt 3 heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...