Gå til innhold

Wii krasjer ruteren min. Trenger hjelp for og løse det.

*Magnus*

Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk en Wii til jul :) Driver på og prøver og komme på nett på den.

Har funnet internet instillingene, valgt rutereren min, som kom fram under "scanningen", skrev inn passordet, MEN, når jeg prøver og teste connection, får den en feilmelding, om at den ikke kan connecte..

Og HVER gang jeg prøver, så krasjer min trådløse ruter, mister nettet mitt på laptopen min, og mister alt av internet activities på ruteren, så må jeg restarte den.

Har prøvd 4 ganger, og den krasjer ruteren hele tiden..

Noen som vet hvordan jeg skal fikse dette?

-Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å oppgradere firmware på routeren og se om det hjelper. Om ikke har du to alternativer.

1) Skaff deg en Nintendo WiFi dongle

2) Kjøp et Ethernet-adapter

det er fordi wii har sånn uber override, prøv med mac filtering, da slipper den å override andre baiser like mye.

Og hvordan skal det hjelpe i det hele tatt tør jeg spørre? Wii har ikke noe som helst override opplegg i det hele tatt. Hvor tar du det i fra? Wii bruker ikke noen helt Wi-Fi standarden, noe enkelte routere ikke liker.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

kjøp nintendo router!(Y)

det er fordi wii har sånn uber override, prøv med mac filtering, da slipper den å override andre baiser like mye.

Og hvordan skal det hjelpe i det hele tatt tør jeg spørre?

da slipper den å override andre baiser like mye.
Endret av aria-sama
Lenke til kommentar
Du kan prøve å oppgradere firmware på routeren og se om det hjelper. Om ikke har du to alternativer.

1) Skaff deg en Nintendo WiFi dongle

2) Kjøp et Ethernet-adapter

Og hvordan skal det hjelpe i det hele tatt tør jeg spørre? Wii har ikke noe som helst override opplegg i det hele tatt. Hvor tar du det i fra? Wii bruker ikke noen helt Wi-Fi standarden, noe enkelte routere ikke liker.

takker for svar, skal prøve og oppdatere den :) eller kjøpe en slik dongle, takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...