*Magnus* Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei. Fikk en Wii til jul Driver på og prøver og komme på nett på den. Har funnet internet instillingene, valgt rutereren min, som kom fram under "scanningen", skrev inn passordet, MEN, når jeg prøver og teste connection, får den en feilmelding, om at den ikke kan connecte.. Og HVER gang jeg prøver, så krasjer min trådløse ruter, mister nettet mitt på laptopen min, og mister alt av internet activities på ruteren, så må jeg restarte den. Har prøvd 4 ganger, og den krasjer ruteren hele tiden.. Noen som vet hvordan jeg skal fikse dette? -Takk Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 det er fordi wii har sånn uber override, prøv med mac filtering, da slipper den å override andre baiser like mye. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Du kan prøve å oppgradere firmware på routeren og se om det hjelper. Om ikke har du to alternativer. 1) Skaff deg en Nintendo WiFi dongle 2) Kjøp et Ethernet-adapter det er fordi wii har sånn uber override, prøv med mac filtering, da slipper den å override andre baiser like mye. Og hvordan skal det hjelpe i det hele tatt tør jeg spørre? Wii har ikke noe som helst override opplegg i det hele tatt. Hvor tar du det i fra? Wii bruker ikke noen helt Wi-Fi standarden, noe enkelte routere ikke liker. Endret 27. desember 2008 av TCi Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) kjøp nintendo router!(Y) det er fordi wii har sånn uber override, prøv med mac filtering, da slipper den å override andre baiser like mye. Og hvordan skal det hjelpe i det hele tatt tør jeg spørre? da slipper den å override andre baiser like mye. Endret 28. desember 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Du kan prøve å oppgradere firmware på routeren og se om det hjelper. Om ikke har du to alternativer. 1) Skaff deg en Nintendo WiFi dongle 2) Kjøp et Ethernet-adapter det er fordi wii har sånn uber override, prøv med mac filtering, da slipper den å override andre baiser like mye. Og hvordan skal det hjelpe i det hele tatt tør jeg spørre? Wii har ikke noe som helst override opplegg i det hele tatt. Hvor tar du det i fra? Wii bruker ikke noen helt Wi-Fi standarden, noe enkelte routere ikke liker. takker for svar, skal prøve og oppdatere den eller kjøpe en slik dongle, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå