Gå til innhold

Virker ikke MMSen på Nokia 7250?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ta det med ro :) Den funker utmerket :wink:

En kompis av meg har 7250, og han bruker MMS hver dag (TV2 news-drop) Men det som er teit med 6610, 6100, 7210, og andre same shit new wrapping nokiaer :p er at du bare kan sende opptil 27kb eller noe...

Vet ikke om det gjelder 7250 også... Høytaler-radioen på 7250 er bare ekstrem :D

Grattis med ny tlf :wink:

Lenke til kommentar

Pluss at Nokia har handicap-MMS, noe som betyr at man ikke kan sende med lyd, noe som henger igjen fra Nokias eget messaging system. Er jo ganske teit at de skal kjöre sit eget löp, mens Siemens og SonyEricsson har full MMS stötte i sine telefoner.

Lenke til kommentar
mens Siemens og SonyEricsson har full MMS stötte i sine telefoner.

Kun det beste for de beste:P

Nokia kommer til å tape enorme markedsandeler dette året trur jeg, nå er det nokk slutt på det finske eventyret som starta med gummistøvler, nå er det Siemens og Sony Ericsson som virkelig begyner å vise muskler her!

Lenke til kommentar
Forbasket at jeg ikke tok patent paa den. rett og slett burde jeg sette et lite ® etter den!!!!!!

Jah..............

Nå ble jo bjaa medlem før deg dah :p jaja, nokia har absolutt handicap MMS, utentatt 3650 og 7250 tror jeg (7250) men du kan IKKE ha slides i 7250 noe som er dårlig så det er jo ganske dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...