mr. fungus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dette er veldig viktig... Virker ikke MMS en på Nokia 7250 ??? jeg har nettopp fått telefonen, og den ligger å lader... glad for svar Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg hørte nemlig av en venn at det ikke gikk ann og senne bilder... Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 ta det med ro Den funker utmerket :wink: En kompis av meg har 7250, og han bruker MMS hver dag (TV2 news-drop) Men det som er teit med 6610, 6100, 7210, og andre same shit new wrapping nokiaer er at du bare kan sende opptil 27kb eller noe... Vet ikke om det gjelder 7250 også... Høytaler-radioen på 7250 er bare ekstrem Grattis med ny tlf :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Pluss at Nokia har handicap-MMS, noe som betyr at man ikke kan sende med lyd, noe som henger igjen fra Nokias eget messaging system. Er jo ganske teit at de skal kjöre sit eget löp, mens Siemens og SonyEricsson har full MMS stötte i sine telefoner. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 mens Siemens og SonyEricsson har full MMS stötte i sine telefoner. Kun det beste for de beste:P Nokia kommer til å tape enorme markedsandeler dette året trur jeg, nå er det nokk slutt på det finske eventyret som starta med gummistøvler, nå er det Siemens og Sony Ericsson som virkelig begyner å vise muskler her! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva skuer mine uskyldsblaa??? minner signaturen din noe om min.......? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 har jeg stjelt signaturen din og? Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 jeg syns nå det ser ut som du har stjelt signaturen hans, bjaa Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Forbasket at jeg ikke tok patent paa den. rett og slett burde jeg sette et lite ® etter den!!!!!! Jah.............. Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Forbasket at jeg ikke tok patent paa den. rett og slett burde jeg sette et lite ® etter den!!!!!! Jah.............. Nå ble jo bjaa medlem før deg dah jaja, nokia har absolutt handicap MMS, utentatt 3650 og 7250 tror jeg (7250) men du kan IKKE ha slides i 7250 noe som er dårlig så det er jo ganske dårlig... Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 ...og jeg spørr igjen...Hva er slides??????????? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ...og jeg spørr igjen...Hva er slides??????????? Sider med bilder elns.. MMS-telefonene til SE og Siemens støtter opptil 40 sider med bilder, lyd og tekst, mens Nokia sine støtter en side med bilde og tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå