Mastiff1 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei Jeg har fått meg ny TV, en LCD 37'' fra LG, og alt er bra når jeg ser dvd osv. Men når jeg ser på vanlig digital TV er skjermen helt grøtete. Er det noe jeg kan stille inn på skjermen eller trenger jeg HD dekoder i tillegg? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er din kilde for tv bilder? Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hva er din kilde for tv bilder? Hva mener du? Skjermen er grøtete på alle kanalene. Men funker når jeg spiller osv (da har jeg spesielle kabler, hdmi, component feks) bruker viasat Endret 27. desember 2008 av Mastiff1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er din kilde for tv bilder? Hva mener du? Skjermen er grøtete på alle kanalene. Men funker når jeg spiller osv (da har jeg spesielle kabler, hdmi, component feks) kabel tv, parabol, digital tv generelt? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ham mente hva slags tv kilde du har. Feks parabol, vanlig antenne osv Men prøv å skru av støyreduksjonen Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Ham mente hva slags tv kilde du har. Feks parabol, vanlig antenne osv Men prøv å skru av støyreduksjonen Skrudde av støyreduksjon nå, men fungerte ikke noe særlig. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ham mente hva slags tv kilde du har. Feks parabol, vanlig antenne osv Men prøv å skru av støyreduksjonen Skrudde av støyreduksjon nå, men fungerte ikke noe særlig. Les hva folk skriver til deg og svar da. Ingen som kan hjelpe deg hvis du ikke hjelper til med å finne problemet. Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Ham mente hva slags tv kilde du har. Feks parabol, vanlig antenne osv Men prøv å skru av støyreduksjonen Skrudde av støyreduksjon nå, men fungerte ikke noe særlig. Les hva folk skriver til deg og svar da. Ingen som kan hjelpe deg hvis du ikke hjelper til med å finne problemet. Nettopp jeg prøvde støyreduksjon så sa jeg den ikke fungerte, jeg har også fortalt hva det er, viasat (parabol). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så du har egen parabol og egen dekoder? Eller er du tilknyttet kabeltv og bruker antennekabel? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 De har ikke kabel. Viasat bruker parabol:) Kjøp hd boks og alt blir bra. Tven er digital og scart er analog. Blir ikke bra nokk signal til tven gjennom scart. Broren min hadde grøt tv på sin 37. Ble mye bedre med hd boks Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 De har ikke kabel. Viasat bruker parabol:) Kjøp hd boks og alt blir bra. Tven er digital og scart er analog. Blir ikke bra nokk signal til tven gjennom scart. Broren min hadde grøt tv på sin 37. Ble mye bedre med hd boks Du har skjønt det Ja, greit. Vi har en HD boks bare i et annet rom, så bare overtaler far til å få den inn her så går det greit. Takk for hjelpen, alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå