tåa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det er en stund siden vi hørte noe om det neste Worms-spillet nå, og fans holder på å bryte sammen som følge av ekstrem spenning og paranoide tanker om skrinleggelse av hele projektet. Da er det godt noen tar hensyn og publiserer 12 skjermbilder fra PS2-utgaven. Hva sier du til et oppdrag basert på D-dagen i Normandie? Se bildene på Gametainment. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 sinnsykt, dette ser heftig ut. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Mm, men jeg lurer på hvordan fysikken blir. F.eks skjermbilde#2. Si man skyter hull på det timeglassformede objektet til høyre. I 2D-Worms skjer ingen ting basert på kreftene i kollisjonen/eksplosjonen, bortsett fra hvis det er en makk i nærheten. Skal fysikken stemme, må objektet ramle, og du får en hel rekke følger av den hendelsen. Jeg mener å ha lest at spillet blir klisslikt de andre, bare i 3D. Noen som vet sikkert? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 LarsC: Jeg har sett bilder hvor rester av landskapet henger i luften på umulig vis, så vi får nok ingen avansert fysikk. Litt dumt, for det kunne blitt kult å sprenge istykker en bro, slik at hele sulamitten falt i havet sammen med fiendtlige marker stående på den. Red Faction-style. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå