Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med å få den opp

Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Hei

Har i den siste uken hatt problemer med å få pikken opp. Har vanskelig for å få den opp når jeg er alene og enda vanskeligere når jeg er med noen.

Kan det være 'performance anxiety' (Merk: har også problemer når jeg er alene) - eller kan det være andre årsaker til at lille-jon plutselig ikke vil opptre?

Dette må jeg få orden på - jeg liker denne jenta veldig godt. Kom ikke forrige gang vi 'lekte'. Hadde problemer med stivheten selv om jeg lå å fingret henne lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt17

Kan jo vel legge litt på historien.

Jeg har har fortsatt problemer med å komme når jeg blir runket - og når jeg runket selv, var utløsningen ikke helt slik jeg tror den skal være. Før det første, har jeg ikke hatt en orgasme på litt under en uke, og jeg burde kunne skyte reinsdyr med den mengden jeg vanligvis har etter så lenge. Men når jeg runket, kom det veldig lite, og sæden var mye mer rennende enn vanlig, pluss noe av det kom som små "slimklatter".

Sliter som sagt også med å holde ereksjonen når jeg blir runket eller sugd. ( :thumbdown: )

Kan det ha noe å gjøre med at jeg har hoppet over en del treninger i det siste? Bør jeg være bekymret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...