JegerKjetta Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hallo. Jeg fikk gavekort på eplehuset som jeg skal bruke på høytalere til ipod. Har tenkt på Bose SoundDock Portable. Har hatt denne før og var veldig fornøyd. Men er det noen andre alternativer jeg burde sjekke ut istede? Må være mulighet å bruke batteri for å ta den med, men størrelsen er ikke så veldig viktig. Er ikke noen spesialist på lyd heller, men synes det er greit at høytaleren kan fungere på fest og spille høyt. Håper dere har noen gode tips her ute Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis gavekortet må brukes på Eplehuset er valgmulighetene veldig begrenset. Jeg tviler sterkt på at noen av alternativene egner seg til festing. Lenke til kommentar
JegerKjetta Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg klarte å miste ipoden, så jeg kan bruke gavekortet på en ny slik heller. Så nå kan jeg kjøpe høytalere hvor som helst. Hva anbefales? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du må nesten fortelle oss hvilken prisklasse anlegget skal være i. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis pris ikke er noen hindring er B&W Zeppelin kanskje en av de beste både lydmessig og når det kommer til design. Koster snaut 4k. Lenke til kommentar
JegerKjetta Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Så for meg å bruke rund 3-4000. Har sett på zepplin, men den er ikke portabel. Men er enig i at den har den beste lyden Endret 20. januar 2009 av Gilby.C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå