Gå til innhold

Installere program som allerede har filer inne på pc'en

Anbefalte innlegg

heisann, pågrunn av et skjermkort problem, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052848&hl=

har jeg reinstallert windows ved hjelp av system recovery, ikke standard recovery men sånn packard bell greie...

Alt av programmer og filer ble slettet og det var jeg fulstendig klar over.

Derfor tok jeg backup av sanger og dokumenter. og store viktige programmer,, som wow og warhammer. (gidder ikke gå igjennom all den innstalleringen og patchingen igjen)

Jeg hadde det på en extern harddisk og nå har jeg lagt det inn i pc'en. De fungerer ypperst bra og jeg kan bruke dem,, eller,, de starter og sånt.. jeg har ikke spilt orntli pga skjermkort problemene mine.

MEN. vil det være et problem for meg at disse f,eks ikke ligger i listen på "legg til eller fjern programmer" ?

og hvordan kan jeg eventuelt legge dem inn deR?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke. Installeringsprommet til det enkelte ptogram kan.

Husk at installering av program legger (vanligvis) inn en rekke pekere i registry. De du nevner er bare noen ganske få. I tillegg pleier en del filer bli lagt inn i windowskatalogene (bl.a. system og system32). Dette kan erstatte eldre tilsvarende filer. I praksis kan du ikke ta backup av installerte dataprogrammer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...