Core-1 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har ikke starta en gang, skal kose meg med 42 tommer og fable i kveld Har aldri sett noen videor eler lest om spillet, vet rett og slett ingenting Så lurte på om noen har noen tips? Har jo lest at man kan leie ut hus og skru fram tiden på kjeksboxen for og få mer penger Men ikke no juks her Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 kommer rett fra mix nå, kjøpt meg fable. vet heller ingen ting om spille, sry. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 kommer rett fra mix nå, kjøpt meg fable. vet heller ingen ting om spille, sry. Digg følelse sant? Spillet ligger på bordet og gløder her, GLEDER meg.... Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har ikke starta en gang, skal kose meg med 42 tommer og fable i kveld Har aldri sett noen videor eler lest om spillet, vet rett og slett ingenting Så lurte på om noen har noen tips? Har jo lest at man kan leie ut hus og skru fram tiden på kjeksboxen for og få mer penger Men ikke no juks her Et tips er å bare kjøpe opp alt mulig du kommer over som kan leies ut. Blir store penger etterhvert... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ahum... Fable 2 - Albions Brogere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå