hvemfaen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Etter jeg reformaterte ble 2 av diskene mine gjort om til "dynamiske" disker. Alle diskene er S-Ata totalt 4 disker. 2 av de vises på min datamaskin i Windows. Når jeg skal trykke på konverter til standard disk i diskbehandling står det at jeg vil miste alt som er lagret på diskene. Tidligere hadde jeg Win xp pro men la nå inn xp home. (smart) Noen som har vært borti det samme eller kan hjelpe? sorry viss det er dårlig forklart. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har litt vondt for å tro at diskene blir "gjort om" av seg selv. Det er noe man selv velger å gjøre. Som du vel har skjønt, XP home støtter ikke dynamisk men det gjør Pro. Det er ofte mulig å konvertere, men prosedyren er ikke helt enkel. http://thelazyadmin.com/blogs/thelazyadmin...asic-Disks.aspx Lenke til kommentar
hvemfaen Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 hmm... Jeg tror det har noe med at jeg reformaterte med de diskene i å la inn home. skal sjekke linken:D Lenke til kommentar
hvemfaen Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 hmm... Jeg tror det har noe med at jeg reformaterte med de diskene i å la inn home. skal sjekke linken:D Ja fikk det til. STOR takk;D litt rusten i alt detta data greiene:D God Jul og Godt Nytt år:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå