jojo1717 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hjelper min bror med å "redde" filer fra en stor sannsynligvis defekt harddisk fra hans bærbar pc. Jeg bruker Sharkoon Drivelink til den harddisken med merke: Toshiba MK6021GAS med info om datainnhold: 8445MB (cyl 16383, H16 S63)60.00GB (LBA 117,210,240sectors) .Jeg bruker PC Inspector File Recovery. I programmet får jeg feilmelding ved "Rescan drivers": error no.2drv 120 LBA:0 blocks:1 Jeg får bare fremme selve fysisk harddisken, men ikke logiske harddisk (Får dermed 0,00MB på H som Drivelink-tingen la opp). Kan noen hjelpe meg ut av dette? Prøvde med "Find logical drives" og får Invalid floating point operation. og testet med med 0 - 117,210,240 uten hell. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har to HDD Sata tilkoblinger eller to brønner i pc'en din (altså 2 harddisker) kan du bare skru ut HDD 2 i din pc (D:) og sette inn harddisken fra broren din. Så (tror) jeg det bare er å hente filene. Det er slik reparatørene gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå