Gå til innhold

[Løst]Account hacket, noen spørsmål...


Anbefalte innlegg

Hei i går fikk eg ein email fra [email protected] der sto deg at eg måtte skrive inn all informasjonen om min account og så ca 2-3 timer senner så er det ein blizzard authorication code som eg må skrive inn somk du får fra dei der briken du kan kjøpe og jeg har ikkje ein sånnån hva e dete ?

er det blizzard som la den inn for og holde meg ute fra accounten mens de skjeder om eg har selt/tradea accounten min eller har eg blitt hacka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei i går fikk eg ein email fra [email protected] der sto deg at eg måtte skrive inn all informasjonen om min account og så ca 2-3 timer senner så er det ein blizzard authorication code som eg må skrive inn somk du får fra dei der briken du kan kjøpe og jeg har ikkje ein sånnån hva e dete ?

er det blizzard som la den inn for og holde meg ute fra accounten mens de skjeder om eg har selt/tradea accounten min eller har eg blitt hacka?

 

Desvere har du nok blitt lurt, du blir aldri bedt av Blizz og fylle in noe slik info noe sted. Kun fake hacks mail ber om dette.

Lenke til kommentar
Hei i går fikk eg ein email fra [email protected] der sto deg at eg måtte skrive inn all informasjonen om min account og så ca 2-3 timer senner så er det ein blizzard authorication code som eg må skrive inn somk du får fra dei der briken du kan kjøpe og jeg har ikkje ein sånnån hva e dete ?

er det blizzard som la den inn for og holde meg ute fra accounten mens de skjeder om eg har selt/tradea accounten min eller har eg blitt hacka?

 

Desvere har du nok blitt lurt, du blir aldri bedt av Blizz og fylle in noe slik info noe sted. Kun fake hacks mail ber om dette.

 

 

 

Satan men han har lakt på sånn blizzard authorisation code hvordan kan eg få tilbake accounten min da?

 

 

Hei i går fikk eg ein email fra [email protected] der sto deg at eg måtte skrive inn all informasjonen om min account og så ca 2-3 timer senner så er det ein blizzard authorication code som eg må skrive inn somk du får fra dei der briken du kan kjøpe og jeg har ikkje ein sånnån hva e dete ?

er det blizzard som la den inn for og holde meg ute fra accounten mens de skjeder om eg har selt/tradea accounten min eller har eg blitt hacka?

 

Desvere har du nok blitt lurt, du blir aldri bedt av Blizz og fylle in noe slik info noe sted. Kun fake hacks mail ber om dette.

 

 

 

Satan men han har lakt på sånn blizzard authorisation code hvordan kan eg få tilbake accounten min da?

 

 

men eg blei sendt til dene siden www.eu.battle.net/login/login?service=https3A%2F%2Ffbattle.net%2Faccount%2Findex.html det er jo blizzard sin...

Lenke til kommentar

Folk burde sette seg inn i hva hacking er, ikke det at jeg er mester i faget men det funker ikke slik at man skriver inn navnet på en chat i et "hackeprogram" så får man user/pw til den accounten eller noe i den dur.

Man trenger mer info enn det, og den infoen er det bare du som kan gi bort.

 

Så at du slurver med hvem du gir user/pw til eller trykker på dodgy linker hele tiden så du får keyloggers i alle himmelretninger på PCen har ingenting med hacking å gjøre.

 

Hvis folk er så dumme at de blir "hacka" flere ganger så er det et tegn på at man er for dum til å gjøre noe med det så blizz gidder ikke å legge mere tid i det = ban

 

Helt fair.

Lenke til kommentar

Da jeg ble angrepet av en key logger så tok det 2 dager før jeg fikk alt til bake.

 

Jeg fikk post av blizzard der de linka til en guide for å fjærne key loggers :) regner med at dette skjer alle ?

 

Vell ejg brukte i allfall en søndag på deg og fikk fjærne keyloggern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...