flekken Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei Da har jeg hatt min nye samsung i 8510 innov 8 i 2 uker. Telefonen virker kjempeflott så langt, ganske lik min gamle Nokia n82. MEN min telefon har en lei tendens til å henge seg opp, den fryser i opptil et par minutter. Det skal vel ikke være slik ? Er vant til at series 60 kan være tregt,men ikke i opptil 2-3 minutter. Den rett og slett fryser for så å komme tilbake etter en stund. Noen ganger vil den ikke slå seg på før etter en liten stund. noen tips om hva som kan være grunnen og noen som vet om noe som kan hjelpe ? Eller er det rett og slett en feil, så jeg er nødt til å sende telefonen tilbake. hva er forresten doa ? Håper noen har noen tips. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen erfaringer med samsung i8510innov8 ? min henger seg opp stadig vekk, den fryser i opptil 2-3 minutter så kommer den til live igjen. Det skal vel ikke være slik ? er dette en klagegrunn, noe treghet er det vel med smartmobiler, men ikke så mye vel, eller ? Noen som vet om det finnes noen oppdateringer til denne telf. enda ? Håper på noen svar/erfaringer. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hei Hvis du opplever at telefonen din henger seg opp i opptil 2-3 minutter, så høres det ut som det er feil på den. Jeg foreslår at du kontakter butikken du kjøpte den fra og sender den inn til reparasjon e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå