hehe200 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei! Pcen min får ikke kontakt med skjermen(skjermen blinker bare som når pcen er av), men mus/tastatur/headset osv virker. Dette skjedde etter at jeg flyttet pcen til et annet rom. Jeg gikk ut, og da jeg kom tilbake luktet det litt svidd i rommet(tror det kom fra pcen), og siden har jeg hatt problemet. Jeg har prøv å bytte plass på ram brikkene, og jeg har har lånt andre sine ram-brikker uten å lykkes. Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hei! Pcen min får ikke kontakt med skjermen(skjermen blinker bare som når pcen er av), men mus/tastatur/headset osv virker. Dette skjedde etter at jeg flyttet pcen til et annet rom. Jeg gikk ut, og da jeg kom tilbake luktet det litt svidd i rommet(tror det kom fra pcen), og siden har jeg hatt problemet. Jeg har prøv å bytte plass på ram brikkene, og jeg har har lånt andre sine ram-brikker uten å lykkes. Noen som har et forslag? Tror neppe det er rammen dette skyldes. Jeg ville sjekket skjermkortet. Visst det ikke er skrudd skikkelig fast kan det gå ut av feste når du flytter litt rundt på maskinen. I tilegg ville jeg sett på skjermkabelen din om alle pinene (nåle som stikker ut) stikker beint ut. Slik at ingen er bøyd. Dersom de er bøyd kan du miste signalet. Skjermkortet kan også ha tatt kvelden. Viftene som følger med er ofte veldig dårlige og kan ta kvelden før kortet gjør det. Skru på og se om viftet spinner som den skal. Endret 27. desember 2008 av Teac Lenke til kommentar
hehe200 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Sjekke ut det du skreiv, og har funnet ut at skjermkort-vifta ikke virker...Er det noe som kan fikses nå, eller er det bare å sende til levrandør(komplett). Regner med at dette går på garanti. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sjekke ut det du skreiv, og har funnet ut at skjermkort-vifta ikke virker...Er det noe som kan fikses nå, eller er det bare å sende til levrandør(komplett). Regner med at dette går på garanti. Det er en vanlig feil. De skjermkortviftene som følger med er som oftest dårlige og støyer mye. Er du innenfor garantiperioden skal det ikke være noe problem, men kan likevell anbefale og bytte ut standard vifte med coolermaster eller en zalman vifte for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå