Gå til innhold

Israel begår nytt massemord mot Palestinerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Israel har ikke lov til å forsvare seg? Har du virkelig ikke fått med deg at hundrevis av raketter har regnet over Israel de siste dagene, rettet mot sivile mål?

Vi har forresten en tråd til om dette emnet.

Dette er heller ikke stedet til å oppfordre til masse-mord på jøder, du får ta dine rasistiske holdninger et annet sted

Endret av Algron
Lenke til kommentar
Så Israel har ikke lov til å forsvare seg? Har du virkelig ikke fått med deg at hundrevis av raketter har regnet over Israel de siste dagene, rettet mot sivile mål?

Dette er heller ikke stedet til å oppfordre til masse-mord på jøder, du får ta dine rasistiske holdninger et annet sted

Israel har brytet våpenvilen og nå demm slakter Palestinerne.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=539274

Lenke til kommentar

1) SV inmyheart ser ut til å vere eit troll.

2) Frykteleg mykje Pallywood bilder so langt. (16 åringar som held eit lommetørkle imot panna, går rundt oppreist og er veldig bomba. Ikkje teikn til blod i det heile teke. ) Mange som er veeeldig såra, men det er ikkje spor etter avkappa lemmar.

3) Hamas har avfyrt nok rakettar til å få noko til å skje. Uten å gjere Israel uskuldig, so var dette grundig framprovosert.

4) Vi veit ikkje kva forholdet er imellom sivile og Hamas sine tap. Det er sannsynlegvis lettare å sei noko meir om seinare, når vi veit meir.

Lenke til kommentar

Israel har brytet våpenvilen og nå demm slakter Palestinerne.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=539274

Ærlig talt, Israel har vært for å fortsette våpenhvilen, noe Hamas ikke har vært. Og nei, de ''slakter'' ikke ned noe som helst, de bomber strategiske og militære mål.

Det er forresen ironisk at du linker til SOS Rasisme i signaturen, samtidig som du deler idelogi med nynazister.

Lenke til kommentar

Troll eller ikke.... Palestina er undertrykt i denne situasjonen. Innestengte av metertykke betongmurer. Jeg støtter ikke Hamas heller da jeg mener at det ikke representativt for Palestinerne. Men jeg forstår deres frustrasjon. De angrepene de utfører tror jeg heller ikke er for å forsvare seg noe særlig, men mer for å sette fokus på situasjonen. Noe som blir litt skjeivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...