SV-inmyheart Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 IGJEN! Nå alle må reaksjonere og ut slette Israel! Dette er uhøret! http://news.yahoo.com/s/ap/20081227/ap_on_...el_palestinians Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Så Israel har ikke lov til å forsvare seg? Har du virkelig ikke fått med deg at hundrevis av raketter har regnet over Israel de siste dagene, rettet mot sivile mål? Vi har forresten en tråd til om dette emnet. Dette er heller ikke stedet til å oppfordre til masse-mord på jøder, du får ta dine rasistiske holdninger et annet sted Endret 27. desember 2008 av Algron Lenke til kommentar
SV-inmyheart Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Så Israel har ikke lov til å forsvare seg? Har du virkelig ikke fått med deg at hundrevis av raketter har regnet over Israel de siste dagene, rettet mot sivile mål?Vi har forresten en tråd til om dette emnet. Dette er heller ikke stedet til å oppfordre til masse-mord på jøder, du får ta dine rasistiske holdninger et annet sted Israel har brytet våpenvilen og nå demm slakter Palestinerne. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=539274 Lenke til kommentar
blackcurrant Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 1) SV inmyheart ser ut til å vere eit troll. 2) Frykteleg mykje Pallywood bilder so langt. (16 åringar som held eit lommetørkle imot panna, går rundt oppreist og er veldig bomba. Ikkje teikn til blod i det heile teke. ) Mange som er veeeldig såra, men det er ikkje spor etter avkappa lemmar. 3) Hamas har avfyrt nok rakettar til å få noko til å skje. Uten å gjere Israel uskuldig, so var dette grundig framprovosert. 4) Vi veit ikkje kva forholdet er imellom sivile og Hamas sine tap. Det er sannsynlegvis lettare å sei noko meir om seinare, når vi veit meir. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvor mange israelere er drept av rakettene da? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så Israel har ikke lov til å forsvare seg? Har du virkelig ikke fått med deg at hundrevis av raketter har regnet over Israel de siste dagene, rettet mot sivile mål?Vi har forresten en tråd til om dette emnet. Dette er heller ikke stedet til å oppfordre til masse-mord på jøder, du får ta dine rasistiske holdninger et annet sted Israel har brytet våpenvilen og nå demm slakter Palestinerne. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtoste...hp?artid=539274 Ærlig talt, Israel har vært for å fortsette våpenhvilen, noe Hamas ikke har vært. Og nei, de ''slakter'' ikke ned noe som helst, de bomber strategiske og militære mål. Det er forresen ironisk at du linker til SOS Rasisme i signaturen, samtidig som du deler idelogi med nynazister. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er så typisk Israel-sympatisører å si at de som ikke er det er nazister. Det har ingenting med saken å gjøre. Hvem er det som er undertrykt i denne situasjonen? Hvem er verdens 5. største militærmakt, og hvem er det som har 3-4 timer med strøm om dagen? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dette virker utvilsomt som et troll. Skulle ikke forbause meg om det er noen litt lengre til høyre på den politiske skalaen som står bak. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Troll eller ikke.... Palestina er undertrykt i denne situasjonen. Innestengte av metertykke betongmurer. Jeg støtter ikke Hamas heller da jeg mener at det ikke representativt for Palestinerne. Men jeg forstår deres frustrasjon. De angrepene de utfører tror jeg heller ikke er for å forsvare seg noe særlig, men mer for å sette fokus på situasjonen. Noe som blir litt skjeivt. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg tror ikke et sekund på at så mange er drept... Palestinerne er eksperter på å få folk til å syntes synd på dem og stille Israel i dårlig lys, så de skal gå en lang tur på fjellet med den! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er ikke akkurat vanskelig å stille Israel i et dårlig lys heller da. Det blir som å si at folk bare stiller Hitler i et dårlig lys. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1028867&st=0 Vi fortsetter her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg