Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

48 hour trial code. Noen som har en til overs?

Bluth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud da folkens. Skader det dere virkelig så mye at noen spør om 48 timer med Gullmedlemskap? Er det eneste dere klarer å tenke "herregud, fattiglus"? Hva gjør dere den dagen dere finner ut at, shit, gullmedlemskapet gikk ut i dag gitt, og det er søndag.

Det er så lite interessant å lese deres kommentarer i slike tråder når det bare er negativt og ukonstruktiv dritt som kommer.Neste gang dere "ser en sånn tråd", vær så snill og hold dere unna.

Lenke til kommentar
Herregud da folkens. Skader det dere virkelig så mye at noen spør om 48 timer med Gullmedlemskap? Er det eneste dere klarer å tenke "herregud, fattiglus"? Hva gjør dere den dagen dere finner ut at, shit, gullmedlemskapet gikk ut i dag gitt, og det er søndag.

Det er så lite interessant å lese deres kommentarer i slike tråder når det bare er negativt og ukonstruktiv dritt som kommer.Neste gang dere "ser en sånn tråd", vær så snill og hold dere unna.

Regnet med at du ville føle deg truffet ja. Skader sannsynligvis ingen at folk spør, men akkurat som du, så ytrer jeg min mening, og den er at jeg synes det blir for mye tigging om disse kodene. Fattiglus eller ikke, det er neppe tilfeldig at det "altid" er Søndag, jeg får ikke lønn før over i morra, broren min skal bare teste ut, bla bla bla. Er det Søndag får du bare klare deg uten XBL til neste dag imo.

Hadde blitt et veldig interessant forum etterhvert med haugevis av slike tiggetråder. Forby dem, eller lag en egen sticky tråd akkurat for slike koder (gjerne for beta koder o.l også, samle alt på ett sted), det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...