Bluth Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja er det noen snille sjeler som vil gi meg en kode? Trenger en sårt etter å ha klart Gears of war2 på singleplayer og ønsker å få spilt det på nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Lag en ny profil, så har du en måned! Lenke til kommentar
Oook Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan man bare lage seg en ny profil når den gratise måneden er gått ut, og få en ny gratis måned? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 hvorfor ikke kjøpe xbl istedenfor å bitche her om koder? Oook: ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, jeg vet ikke jeg: Fordi butikkene r stengt i dag og ikke alle har VISA? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har heller ikke Visa, men PayPal er en fin ting.. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hvorfor ikke kjøpe xbl istedenfor å bitche her om koder? Oook: ja Helt enig, alt for mye tigging om XBL koder her på forumet. Og det er alltid de samme dårlige unskyldningene på hvorfor man tigger hver gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Herregud da folkens. Skader det dere virkelig så mye at noen spør om 48 timer med Gullmedlemskap? Er det eneste dere klarer å tenke "herregud, fattiglus"? Hva gjør dere den dagen dere finner ut at, shit, gullmedlemskapet gikk ut i dag gitt, og det er søndag. Det er så lite interessant å lese deres kommentarer i slike tråder når det bare er negativt og ukonstruktiv dritt som kommer.Neste gang dere "ser en sånn tråd", vær så snill og hold dere unna. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Herregud da folkens. Skader det dere virkelig så mye at noen spør om 48 timer med Gullmedlemskap? Er det eneste dere klarer å tenke "herregud, fattiglus"? Hva gjør dere den dagen dere finner ut at, shit, gullmedlemskapet gikk ut i dag gitt, og det er søndag. Det er så lite interessant å lese deres kommentarer i slike tråder når det bare er negativt og ukonstruktiv dritt som kommer.Neste gang dere "ser en sånn tråd", vær så snill og hold dere unna. Regnet med at du ville føle deg truffet ja. Skader sannsynligvis ingen at folk spør, men akkurat som du, så ytrer jeg min mening, og den er at jeg synes det blir for mye tigging om disse kodene. Fattiglus eller ikke, det er neppe tilfeldig at det "altid" er Søndag, jeg får ikke lønn før over i morra, broren min skal bare teste ut, bla bla bla. Er det Søndag får du bare klare deg uten XBL til neste dag imo. Hadde blitt et veldig interessant forum etterhvert med haugevis av slike tiggetråder. Forby dem, eller lag en egen sticky tråd akkurat for slike koder (gjerne for beta koder o.l også, samle alt på ett sted), det er min mening. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du regnet med at jeg ville føle meg truffet? Basert på hva? Sladder og pølsevev? Uansett så er ikke disse trådene riktig sted å ta opp det du mener er et problem og en løsning. Lag en tråd under tilbakemeldinger som da ville være riktige stedet. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du kan sikkert få min som jeg fikk med GoW2, har betalt ut året uansett. Sender deg på private mail snart. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du regnet med at jeg ville føle meg truffet? Basert på hva? Sladder og pølsevev? Basert på at du er den som tigger mest etter slike koder. Uansett ferdig med saken, har ikke noe mer å tilføye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg? Tigger etter koder? Haha. Den må du dra lenger inn i trolland med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå