Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det noe galt?


Gjest Guest_Batman_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Batman_*

Er bare noen få spørsmål jeg kunne tenke meg å spørre om...

 

Når jeg har stiv penis går ikke forhuden helt tilbake, altså den dekker halve penishode.

vis jeg prøver å dra huden tilbake svir det litt, og da jeg slipper samler huden seg som en ring under penishode.

Det virker nesten som det er for mye hud og for liten penis :p

 

En annen ting...

 

Jeg har noen små hvite prikker på penisen og testiklene.

Det er ingen prikker på selve hode, men resten av penisen.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare noen få spørsmål jeg kunne tenke meg å spørre om...

 

Når jeg har stiv penis går ikke forhuden helt tilbake, altså den dekker halve penishode.

vis jeg prøver å dra huden tilbake svir det litt, og da jeg slipper samler huden seg som en ring under penishode.

Det virker nesten som det er for mye hud og for liten penis :p

 

En annen ting...

 

Jeg har noen små hvite prikker på penisen og testiklene.

Det er ingen prikker på selve hode, men resten av penisen.

 

Takk på forhånd!

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Det finnes mange tråder om trang forhud her. Det du bør gjøre med det er å gå til legen å få ordnet det opp. Da tror jeg at det lages et lite snitt i forhuden slik at den ikke blir så trang(er ikke helt sikker på dette, så slakt meg om jeg tar feil). Det med hvite prikker var litt verre. Jeg har en liten prikk ved roten på hvert kjønnshår, så det kan jo være det.

Lenke til kommentar
Det finnes mange tråder om trang forhud her. Det du bør gjøre med det er å gå til legen å få ordnet det opp. Da tror jeg at det lages et lite snitt i forhuden slik at den ikke blir så trang(er ikke helt sikker på dette, så slakt meg om jeg tar feil). Det med hvite prikker var litt verre. Jeg har en liten prikk ved roten på hvert kjønnshår, så det kan jo være det.

 

Forhud er stygt og urent IMO.

 

Du burde ta hele driten, if you know what i mean. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har lest litt rundt og noen mener at man kan gjør forhuden løsere ved å "trene" den, alstå dra den litt ned hele tid, og smøre på noe slags krem.

Hadde hvert mye greiere en oppsøke lege osv.

 

En annen ting jeg har lagt merke til er at "strengen" som er feste til bak siden av penishodet er ganske hvit..

er det bare vanelig da du har trang forhud?

Lenke til kommentar
Har lest litt rundt og noen mener at man kan gjør forhuden løsere ved å "trene" den, alstå dra den litt ned hele tid, og smøre på noe slags krem.

Hadde hvert mye greiere en oppsøke lege osv.

 

En annen ting jeg har lagt merke til er at "strengen" som er feste til bak siden av penishodet er ganske hvit..

er det bare vanelig da du har trang forhud?

 

Please! Ikke bekymre deg for fargen på strengen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...