Neppos Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg flyttet i dag maskinen min fra et sted til et annet med bil.. Den sto i bilen i kald temperatur mens jeg handlet. Da jeg kom inn trodde jeg det bare var å begynne å bruke den igjen, så jeg skrudde den på. Det kom en oppstartslyd, men ingen bilde vises Er den ødelagt? Hva skal jeg gjøre? Det er en helt ny mac Lenke til kommentar
labtop Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du kan vente en stund og så starte den igjen og se om den "tiner" opp. Ellers vil jeg anbefale forumet på mac.no. Lettere å få gode svar på macproblemer der.. Lenke til kommentar
Neppos Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 oppdatering: når jeg rister litt i skjermen og deretter slår den på, kommer det bilde. den fungerer altså som normalt helt til jeg dytter i skjermen.Da svartner den. det er en imac (alt-i-ett mac).. skjønner meg ikke så mye på data jeg, men kjæresten min (eplehater) sier at det er en løs kobling inni der, og at han lett ville kunne fikset det om det var en pc. Er dette noe som har skjedd i løpet av flytteturen? Lett å fikse for mac-reperatørene? Eller kan det gå over av seg selv? Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Regelen er vel slik at datamaskiner som har vært ute i kulda, må aklimatisere seg igjen, gjerne ett døgn før du tar den i bruk. Så slå av maskina di og trekk ut strømmen til i morgen og prøv på nytt da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå