kaffebryggare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Det går bare gærne veien med den dumme iPoden jo.. Når jeg prøver å jailbreake min iPod Touch 2G med 2.2 firmware med QuickPwn får jeg følgende error: Jeg tror problemet er at filnavnet til IPSW filen begynner med 1_2.2 istedet for _2.2, men jeg vet ikke jeg.. Brukte denne guiden forresten. Endret 11. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
joestone Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har det kommet ut en jailbreak til ipod touch 2G? tror det bare har kommet ut en til 1G ipod touch... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Så du ikke youtube videoen jeg la ut? Lenke til kommentar
joestone Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har bare lest på andre forum at du ikke burde jailbreake en ipod touch 2G. Skulle hjelpe en venn med det samme, men da var det ikke noe jailbreak til ipoden, ca. 3 mnd siden. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Samma det, jeg VIL jailbreake den! :!: Lenke til kommentar
Cashplay Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 , ey man. det der er normal firmware, dvs den som kommer installert på ipoden din. du må modifisere den først Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Og det gjør jeg ved å...? Lenke til kommentar
Cashplay Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og det gjør jeg ved å...? Du eh. nå legger jeg meg flat. Jeg gjorde litt research, du kanke' jailbrake iPod Touch2G enda. gå på http://chronic-dev.org/blog/ . Det er de som utvikler en jaibreak for iPod Touch2G. Den benytter en ny prosessor, dermed ny firmware som leder til ny kryptering. De er ganske nært en løsning nå. Hvis de løser det vil det mest sannsynelig være klart om 1-2 måneder. BTW. Youtube videoen er FAKE. Det er en Ipod Touch1G med kondom. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Jaja, får vente et par måneder da.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det begynner å ligne på noe nå, på bloggen til utviklerene skriver de nå at de har klart å jailbreake 2gen med 2.2 firmware. Jailbreakprosessen er tydeligvis ennå for komplisert til at folk flest kan breake, men det begynner å nærme seg. Endret 19. januar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Mikaelp Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 en i klassen min sier at Jailbreak til 2g kom på søndag... har ikke skjekket selv men han sier så.... heter redsn0w tror jeg Lenke til kommentar
mESA Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Fant en guide. Men jeg gidder ikke gå gjennom det. Stress, selv om det bare tar noen minutter. Trenger ikk GBA-emulator eller stasj som det. Har musikk og filmer. Så det er brukbart:p Dette var hvordan man jailbreaker vistnok. Leste ikke hele da. http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touch/d...o-use-quickpwn/ Edit: NVM, stod at det ikke funket med 2G. Endret 28. januar 2009 av mESA Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Self-owned. =P Lenke til kommentar
joestone Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slenger meg på her igjen har gått til anskaffelse av ipod touch med samme firmware som din. har du klart å jailbreake den? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det har bare kommet en "tethered" jailbreak til den, (Ikke spør meg..) og her står det at du IKKE burde jailbreake den hvis du ikke vet hva "tethered" betyr. Endret 11. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Cashplay Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 null stress å JBe 2g ipod, har en selv. Last ned cyw00d og 2.2.1 firmware. Restore den i itunes til 2.2.1, følg stegene i cywood. Hvis du skal boote ipoden etter jb, må du være tilkoblet en pc, der du bruker cyw00d eller 1clickboot. Du må også ha installert LibUSB-Win32 og Windows redistributable package., BTW. når du skal installere LibUSB så må du høreklikke på setupen-properties-kjør i kompailitet med windows xp sp2, (hvis du har vista) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Er det DETTE du snakker om? Og kan det på noen måte ødelegge iPoden slik at jeg ikke kan restore den i DFU mode? Lenke til kommentar
joestone Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fungerer Jailbreak til Iphone 3g på Ipod touch 2.2.1? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, jeg vil tro det. Men jeg vil anbelale QuickFreedom hvis du er på utkikk etter bra jailbreak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå