Gå til innhold

[Løst]Jailbreak av 2G Touch med 2.2 firmware.

Anbefalte innlegg

Det går bare gærne veien med den dumme iPoden jo.. :(

Når jeg prøver å jailbreake min iPod Touch 2G med 2.2 firmware med QuickPwn får jeg følgende error:

Utennavn-9.jpg

Jeg tror problemet er at filnavnet til IPSW filen begynner med 1_2.2 istedet for _2.2, men jeg vet ikke jeg.. :p

Brukte denne guiden forresten.

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Og det gjør jeg ved å...?

Du eh. nå legger jeg meg flat. Jeg gjorde litt research, du kanke' jailbrake iPod Touch2G enda. gå på http://chronic-dev.org/blog/ . Det er de som utvikler en jaibreak for iPod Touch2G. Den benytter en ny prosessor, dermed ny firmware som leder til ny kryptering. De er ganske nært en løsning nå. Hvis de løser det vil det mest sannsynelig være klart om 1-2 måneder. BTW. Youtube videoen er FAKE. Det er en Ipod Touch1G med kondom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant en guide. Men jeg gidder ikke gå gjennom det. Stress, selv om det bare tar noen minutter. Trenger ikk GBA-emulator eller stasj som det. Har musikk og filmer. Så det er brukbart:p

Dette var hvordan man jailbreaker vistnok. Leste ikke hele da.

http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touch/d...o-use-quickpwn/

Edit: NVM, stod at det ikke funket med 2G.

Endret av mESA
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
;) null stress å JBe 2g ipod, har en selv. Last ned cyw00d og 2.2.1 firmware. Restore den i itunes til 2.2.1, følg stegene i cywood. Hvis du skal boote ipoden etter jb, må du være tilkoblet en pc, der du bruker cyw00d eller 1clickboot. Du må også ha installert LibUSB-Win32 og Windows redistributable package., BTW. når du skal installere LibUSB så må du høreklikke på setupen-properties-kjør i kompailitet med windows xp sp2, (hvis du har vista)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...