OleAlexanderK Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Et bilde fra vår klassetur med de hvite bussene Dere har rett, bilde var bedre med rettere vinkling. Men vet ikke om opprettingen var noe spesielt og skryte av... Endret 28. desember 2008 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg synes det er et hakk for skrått. Med så fine toner, og en så bra himmel i bakgrunnen, kunne det godt ha tålt en mer tradisjonell vinkling. Men det er et godt forsøk, og jeg liker ideen din. Har du det i en mer tradisjonell form? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Enig med PMnormal (bortsett fra at jeg synes det er minst tre hakk for skrått ) Kunne godt tenkt meg å se en rett versjon, for lyset og etterbehandlingen er meget interessant. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Bildet falt umiddelbart i smak, men er enig med at det har en noe overdreven vinkling. Hadde vært artig å sett i flere versjoner. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Bildet falt umiddelbart i smak, men er enig med at det har en noe overdreven vinkling. Hadde vært artig å sett i flere versjoner. Prøvde å fikse vinklingen, vet ikke helt, men tror det funker Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg synes bildet har en spesiell stemning som gjør det verdt å studere, og den "rettere" versjonen er bedre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er enig i at det er et bilde som er verdt å studere; jeg kunne tenkt meg en versom som var litt mindre rettet opp. Førsteutgaven er for skrå, det skal vi være enig i. Men jeg synes at versjon #2 ble litt for rett. Tom Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er enig i at det er et bilde som er verdt å studere; jeg kunne tenkt meg en versom som var litt mindre rettet opp. Førsteutgaven er for skrå, det skal vi være enig i. Men jeg synes at versjon #2 ble litt for rett. Tom Skal prøve det ut senere, legger ut versjonen når jeg har den klar. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Den rette versjonen var bedre ja, selv om det er synd at du mister litt av den opprinnelige komposisjonen (det blir litt trangt til høyre, samtidig som du mister den lyse karmen til venstre). Et lite tips til neste gang du prøver eksperimentelle komposisjoner er å først sikre deg en safe en. Det er aldri godt å vite hvor vellykket den eksperimentelle blir før du sitter hjemme på pc'en og da kan det være for sent å gå tilbake Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Den rette versjonen var bedre ja, selv om det er synd at du mister litt av den opprinnelige komposisjonen (det blir litt trangt til høyre, samtidig som du mister den lyse karmen til venstre). Et lite tips til neste gang du prøver eksperimentelle komposisjoner er å først sikre deg en safe en. Det er aldri godt å vite hvor vellykket den eksperimentelle blir før du sitter hjemme på pc'en og da kan det være for sent å gå tilbake Det skal jeg huske, takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå