olamonde Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hvor mye øl må en ha i seg for ikke å bli drita, men litt.. hva skal jeg kalle det.. ør? Jeg vet dette varierer fra person til person, men jeg tenker sånn generelt hos en tenåring. Endret 27. desember 2008 av olamonde Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 SIX PACK MED øl kanskje.... Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 er du 15-16 holder det med 4 halvlitere for å bli i godt humør. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du vet det varierer men forventer likevel et generelt svar. Eh.. Noen dager blir jeg brisen av 6 halvlitere. Noen dager blir jeg full på 6 halvlitere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du svarer jo selv på spørsmålet ditt. Det varierer, ikke bare fra person til person, men det er mange faktorer som spiller inn. Form, hvor mye du har spist, o.l. Det vil være umulig å beregne dette uten noen som helst bakgrunnsinformasjon. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Holder meg på en sixpack (flasker) om målet er å ikke bli for full. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ør? Brisen? Som fjortenåring med null erfaring og middels vekt holder 4-6 for å bli godt brisen ville eg tru. Skal du bli dritings, 10+. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 KOmmer jo bla. an på om du feks. nettopp har fortært et bedre måltid. Drikker du på "tom" mage så vil du fort kunne bli brisen.. 1 sixpack høres fornuftig ut om det skal drikke et par timer. Vin & sprit bør du holde deg borte fra. Mister fort kontrollen da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Spørsmålet har blitt stilt X antall tusen ganger før, den er feilpostet og den har en dårlig emnetittel som strider imot tre-ords-regelen. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg