jak-bim Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Folkens, trenger deres hjelp til å finne på en unnskyldning for at jeg er sykt avhengig av Playstation 3. Min er desverre klikka helt, vil ikke lese en eneste disk, og hvis det i det hele tatt funker så fryser den mitt i et spill. Så, jeg trenger deres hjelp til å finne på en sykt bra unnskyldning til å få låne en PS3 fra Expert. Har fått meg en del nye spill og det er ganske så irriterende å ikke få spilt de på noen måneder Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Folkens, trenger deres hjelp til å finne på en unnskyldning for at jeg er sykt avhengig av Playstation 3. Min er desverre klikka helt, vil ikke lese en eneste disk, og hvis det i det hele tatt funker så fryser den mitt i et spill. Så, jeg trenger deres hjelp til å finne på en sykt bra unnskyldning til å få låne en PS3 fra Expert. Har fått meg en del nye spill og det er ganske så irriterende å ikke få spilt de på noen måneder teknisk sett har du krav på en bytekonsoll viss den blir borte i meir enn ei veke... no excuses required... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det tror jeg ikke, jeg tror loven bare sier at du har rett på en erstatningsvare på lån dersom det er behov for det. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det tror jeg ikke, jeg tror loven bare sier at du har rett på en erstatningsvare på lån dersom det er behov for det. jepp..var det eg meinte.. bytekonsoll var kansje dårlig ord, men konsoll på lån ja... Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 si at du er spill anmelder å trenger konsoll får å få anmeldt spillene Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis man har gryn nok, kan man bare kjøpe en på elkjøp og levere den etter 30 dager og få igjen pengene. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Si at du er med i en stor klan og at dere skal ha en viktig kamp mot europamesterne i CoD4 på mandag. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Si at du er med i en stor klan og at dere skal ha en viktig kamp mot europamesterne i CoD4 på mandag. Ja kjempeviktig Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kort fortalt; du får det ikke. Klarer du deg ikke uten maskin i den tiden den er på service burde du søke psykologisk hjelp. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Kanskje du uansett trenger en pause fra gaminga? Endret 27. desember 2008 av Maggis Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kanskje du uansett trenger en pause fra gaminga? Det er jo smart en gang i blant det Bare vent til du får ps3-en tilbake. Da er man skikkelig gira, og man får en deilig følelse av og få spille igjen. Det gjør deg nok bare godt og få venta litt. Man kan jo alltids gjøre andre ting. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kort fortalt; du får det ikke. Klarer du deg ikke uten maskin i den tiden den er på service burde du søke psykologisk hjelp. Jeg tror du trenger det jeg. Man kan ikke klare seg uten spill. Er du helt gal! Bare tulla Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Var på expert tidligere i dag. De sa at jeg skulle ringe Nordisk Film sin hotline, så kunne de koble seg opp på PS3en min, kunne hende at det ikke var laseren det var noe feil med. Men de sa at de ikke lånte ut PS3'er, men jeg kunne snakke med Nordisk Film og høre om jeg fikk låne der. Noen som har erfaring med dette? Noen som har fått lånt en selv når de har hatt sin på rep? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis man har gryn nok, kan man bare kjøpe en på elkjøp og levere den etter 30 dager og få igjen pengene. Haha, genialt xD Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Si du skal holde et større selskap på nyttårsaften. Og temaet rundt dette partyet er Guitar Hero World Tour, og Singstar. Det er et temaparty, og mange gjester har bekreftet sin invitasjon, og du er nok så avhengig av en PS3 for å kunne få gjennomført nyttårsaften slik du allerede har planlagt i mange uker. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Si at hovedprosjektet ditt omhandler PS3 og at du er helt avhengig av den for å få levert hovedprosjektet i tide. Du kan si at du utvikler noe til den eller noe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Eneste gode unnskyldningen her som jeg kan se er faktisk at du er spillanmelder. Lenke til kommentar
jak-bim Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 teknisk sett har du krav på en bytekonsoll viss den blir borte i meir enn ei veke... no excuses required... Har du noe å referere til? Vil bare være sikker på at det er slik, for det har gått en uke siden jeg leverte den inn i morgen (6/1-09, tirsdag). Takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) teknisk sett har du krav på en bytekonsoll viss den blir borte i meir enn ei veke... no excuses required... Har du noe å referere til? Vil bare være sikker på at det er slik, for det har gått en uke siden jeg leverte den inn i morgen (6/1-09, tirsdag). Takk for hjelpa folkens det er bare piss.. det er ikke noen ukesregel. Dette gjelder bare dersom det er NØDVENDIG at du skal få en byttekonsoll. Det er på INGEN måte nødvendig, og du har absolutt INGEN krav ovenfor reperatøren. Enkelt og greit, dette har blitt diskutert på jussforumet der det har blitt sitert til Lovdata. Dersom du får en byttekonsoll er det som følge av god service og ingenting annet. Endret 5. januar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Du anmelder spill for ditt personlige arkiv, men grunnet forferdelige tvangstanker vil du ikke kunne godkjenne anmeldelsene hvis de ikke foretas innen en uke etter at du kjøpte spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå