Rajak Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 på 70% av spillene jeg har så blir skjermen plutselig svart. som om den går i standby eller noe sånt, siden jeg må slåav pcen for at den skal starte igjen, dette skjer på spill som COD4, COD5 , silkroad og slikt. dette har aldri skjedd før... dette begynte å skje etter at jeg måtte CLear'e CMOS'en etter at musa og tastaturet ikke ville virke lenger.. noen som har et forslag på hvordan jeg skal håndtere dette problemet ? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hmmm... Har du prøvd å endre skjermoppløsningen ? Lenke til kommentar
knut_25 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har hatt samme probloblem på need for speed spill. der har ofte skjembilde kommet om jeg har latt spillet kjøre i 10 min. og når jeg har kommet inn og fått endra grafikkinstilinger funker det helt fint. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Reinstaller skjermkortdrivere. Men husk å gjøre det på riktig måte. - Avinstaller først den nåværende driveren - Gå til enhetsbehandling og høyreklikk på skjermkortet, velg "uninstall, avinstaller" - Restart PCen - Last ned og kjør Driver Sweeper - Restart PCen - Installer nye drivere - Restart PCen Det er bedre og restarte PCen en gang for mye enn å ende opp med å gjøre alt på nytt... Jeg har hatt så utrolig mye problemer med skjermkortdrivere at jeg heller restarter en gang for mye og gjør ting skikkelig når jeg først gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå