Bruker-163290 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Problemet er at etter ca 1 time henger maskinen seg opp(alt fryser, ingen meldinger eller lyder). Dette skjer hvis jeg gjør mye på nettet(streaming av lyd/video) eller laster ned torrents. Jeg har lenge prøvd meg frem med forskjellige cache innstillinger,(prøvd å øke cache str) angir alltid torrentprogrammet til en kjerne og prøvd de fleste forskjellige torrentprogrammene. Jeg aner ikke hva det kan være, temperaturene er helt innenfor vanlig(sjekker fysisk samt ser temp på cpu). Har en e6400 klokket til 3.06 ghz på vann, men dette problemet hadde jeg stock også. Øvrige specs: Xp sp3 Asus p5n-e SLI Patriot 6400 2gb Corsair Black 750w psu Hd 2900 Pro ST332082 0AS SCSI Disk Device (dette er visst navnet på harddisken min) Tusen takk for svar:) Endret 28. desember 2008 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Er det ingen som har en forklaring på dette? Jeg har søkt mye på google både engelsk og norsk og finner ikke en løsning. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Siste bump før innkjøp av nytt hk samt hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå