borkri Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har nett fått meg Flight Simulator 2004 og prøver å laste ned nye fly og lydfiler. Disse blir lastet ned som .zip filer. Jeg laster ned filene, det går helt fint. Men når jeg skal åpne de, står det "Microsoft kan ikke åpne den komprimerte mappen". Jeg får ikke åpnet og brukt disse filene, noe som er et stort problem for meg. Er det noe jeg kan gjøre, eller er det noe jeg gjør feil? Tusen takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Laste ned et program som kan åpne .zip-filer. Jeg anbefaler WinRAR Lenke til kommentar
borkri Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Laste ned et program som kan åpne .zip-filer. Jeg anbefaler WinRAR Ok, det har jeg gjort, men fikk det ikke til allikevel:S Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 kanskje du kan døpe om filen til .cab ?? eller pakke ut filene og legge dem i riktig dir ?? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 prøv Tugzip...gratis og kanske det virker? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Last ned 7-Zip og prøv med det. (gratis) Funker det ikke da så er filene du prøver å pakke ut mest sannsynlig skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå