NoobCannon Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Battlefield 2 burde vel nevnes. (sikkert nevnt her før og, men) Har sakt at jeg har det og er lei det. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Står fremdeles på mitt om Quake 3, kjøp det (eller andre metoder skaffe det) og test ut. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Har Q3 og team arena, synes det er for dårlig grafikk og slikt :/ Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Savage 2 - http://www.s2games.com Om spillet ikke krever skill, så vet ikke jeg . Det er ren skill som teller i Savage 2, det er GRATIS!. Kan heller ikke klage på dårlig grafikk, hehe. Endret 2. januar 2009 av evilleader360 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Skill != realisme. Starcraft er ikke realistisk, men krever "skills". Endret 2. januar 2009 av evilleader360 Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Warcraft III. Første gang du spiller på battle.net skal jeg garantere at motspilleren din bryter ut "noob" med en gang han ser hæren din. Jeg klarer ikke engang slå PCen på easy, selv om jeg har fullført campaignen... Men det er strategi-RPG da, ikke FPS. Skills krever det uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 The Worlds Hardest Game Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skill != realisme. Starcraft er ikke realistisk, men krever "skills". Hva prøver du si her egentlig? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Savage 2 - http://www.s2games.com Om spillet ikke krever skill, så vet ikke jeg . Det er ren skill som teller i Savage 2, det er GRATIS!. Kan heller ikke klage på dårlig grafikk, hehe. Har det, har også sånn oppgradert account også. Savage 2 er skill, men det er så random som det går an, du vet aldri når noen blocker eller slår eller noe. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen spill som ikke er åtte-ti år gamle som kan nevnes eller? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skill != realisme. Starcraft er ikke realistisk, men krever "skills". != betyr ulik. At du klager på at Q3 ikke har god nok grafikk tyder på at du ikke har spillt online. Online tenker du mer på hvor gruset du blir. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 At du klager på at Q3 ikke har god nok grafikk tyder på at du ikke har spillt online. Online tenker du mer på hvor gruset du blir. Har spilt det online, ja jeg ble gruset men fremdeles er grafikken horribel, klarer ikke slik grafikk Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Spill som ikke er 8-10 år gamle er så noobifisert at det bare går ann. De fleste nye spill vil la deg ha det gøy, uansett hvor god du er. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hva med Quake 4? Ellers kan jeg anbefale å sjekke ut nettsidene til for eksempel ESWC og GGL. De mest populære online spillene er ofte ferdighetskrevende. Under ESWC2008 var f.eks. spillene CS, Warcraft3, DOTA, Q3 og TrackMania. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Stikk inn på Steam og kjøp deg Unreal Tournement 3. Som nevnt tidligere trenger du buttloads med skills for å hevde deg i dette spillet. Det er akkurat som Quake 3, bare at grafikken er trehundre ganger bedre, du har kulere våpen og Qbab spiller. Så viss du er heldig vil du møte meg online en eller annen gang. Tror ikke det koster spesielt mye heller for tiden. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Unreal 3 er jo mindre skillfullt enn 2004 versionen da. Cs 1.6 / CSS = 100 speed Unreal 3 = 125 speed Unreal 2004 = 150 speed Quake 3 = 200 speed Unreal virker i alle fall enklere, vant 4 runder deathmatch for litt siden, uten å ha spillt unreal noe særlig. Greit at jeg har geeka '99 og 04 veldig mye, samt ufattelig mye Q3, og at det var public, men gameplayet virket enklere. Ingen tricking (Bunnyjumping, strafejumping, circlejumping) og generelt kjedeligere våpen. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg vil legge til Ghost Recon Advanced Warfighter 1 og 2, her er det plenty av realisme og skrur du spille opp på vanskelighetsgraden...er det et sant helvete Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 GRILS LIKE GUYS WITH SKILLS! UT3 er gogogo for deg hvis du vil ha bra grafikk, men likevel et spill som er vanskelig. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 vil si meg enig i UT3. Er ikke så veldig mange som spiller, men det er mange nok til at du (med untak av ctf) ikke skulle ha no problemer å finne en server. Hvor gode folk på public er kan variere no fryktelig. og Gaarulf: hvor får du de tallene ifra? Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Spill som ikke er 8-10 år gamle er så noobifisert at det bare går ann. De fleste nye spill vil la deg ha det gøy, uansett hvor god du er. Enig. Spill nå til dags er altfor enkelt. Hvis du runner det første Battletoads spillet på NES uten noen form for koder på første forsøk får du 5000,- cash av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå