Gå til innhold

Hjemmekino på nytt rom

Anbefalte innlegg

Hallo :)

jeg tar over kjellerstua snart og har planer om hjemmekino. jeg har fronthøyttalere, reciver og BD-spiller. det jeg tenker på er en center to bak-høyttalere og en aktiv sub. har sett litt på B&W sin 600-serie. virker som noen høyttalere med god kvalitet men de er litt i det dyreste laget for meg. har dere noen forslag? vill gjerne ha noen med god kvalitet, det skal ikke være det billigste!

her er noen bilder av front-høyttalerne:

post-133603-1230397941_thumb.jpg

post-133603-1230397884_thumb.jpg

post-133603-1230397990_thumb.jpg

Endret av elgenmin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tar over kjellerstua snart og har planer om hjemmekino. jeg har fronthøyttalere, reciver og BD-spiller. det jeg tenker på er en center to bak-høyttalere og en aktiv sub. har sett litt på B&W sin 600-serie. virker som noen høyttalere med god kvalitet men de er litt i det dyreste laget for meg. har dere noen forslag? vill gjerne ha noen med god kvalitet, det skal ikke være det billigste!

Sugler selv på 600-serien til B&W. Sist jeg sjekket Hifiklubben sine hjemmesider hadde de tilbud på DM 683. Disse ville vært perfekte fronthøyttalere.

Lenke til kommentar

Sugler selv på 600-serien til B&W. Sist jeg sjekket Hifiklubben sine hjemmesider hadde de tilbud på DM 683. Disse ville vært perfekte fronthøyttalere.

vet du om noen høyttalere som er lit billigere en 600 serien? trenger altså bak, senter og aktiv sub :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...