elgenmin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hallo jeg tar over kjellerstua snart og har planer om hjemmekino. jeg har fronthøyttalere, reciver og BD-spiller. det jeg tenker på er en center to bak-høyttalere og en aktiv sub. har sett litt på B&W sin 600-serie. virker som noen høyttalere med god kvalitet men de er litt i det dyreste laget for meg. har dere noen forslag? vill gjerne ha noen med god kvalitet, det skal ikke være det billigste! her er noen bilder av front-høyttalerne: Endret 27. desember 2008 av elgenmin Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hallo jeg tar over kjellerstua snart og har planer om hjemmekino. jeg har fronthøyttalere, reciver og BD-spiller. det jeg tenker på er en center to bak-høyttalere og en aktiv sub. har sett litt på B&W sin 600-serie. virker som noen høyttalere med god kvalitet men de er litt i det dyreste laget for meg. har dere noen forslag? vill gjerne ha noen med god kvalitet, det skal ikke være det billigste! Sugler selv på 600-serien til B&W. Sist jeg sjekket Hifiklubben sine hjemmesider hadde de tilbud på DM 683. Disse ville vært perfekte fronthøyttalere. Lenke til kommentar
elgenmin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Hallo jeg tar over kjellerstua snart og har planer om hjemmekino. jeg har fronthøyttalere, reciver og BD-spiller. det jeg tenker på er en center to bak-høyttalere og en aktiv sub. har sett litt på B&W sin 600-serie. virker som noen høyttalere med god kvalitet men de er litt i det dyreste laget for meg. har dere noen forslag? vill gjerne ha noen med god kvalitet, det skal ikke være det billigste! Sugler selv på 600-serien til B&W. Sist jeg sjekket Hifiklubben sine hjemmesider hadde de tilbud på DM 683. Disse ville vært perfekte fronthøyttalere. vet du om noen høyttalere som er lit billigere en 600 serien? trenger altså bak, senter og aktiv sub Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nå som du har et rom dedikert til dette, er det kanskje værdt å ofre akustikken i rommet en tanke? Jeg holder selv på med tiltak i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå