KeyanZa Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hey kjøpte meg en logic3 kontroll en slik (normal) kontroll. så satt jeg denne lille duppeditten bak på den kontrollen som følger med wii. så slår jeg den på. så så blinker begge lysa rødt men ikke noe mer skjer..... det vil si den kontrollen som fulgte med wii funker men ikke denne nye logic3. får ikke kontakt?? noen tips? her er link til kontrollen, http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...VUAAAEOwfgcHzyT Endret 27. desember 2008 av spaceway Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det ikke en connect knapp? som den røde inni wiimoten. Og er det nye batterier i kontrollen? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 nye batterier ja. har ikke funnet noen connect knapp, står ivertfall ingen plass. dritt at det ikke fulgte med en bruksanvisning!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sjekk inn i batteridekselet. Skal være en oransje knapp om de hermer etter originalkontrollene. Ganske liten. Så må du også be konsollen til å synkronisere seg med kontrollen. Åpne dekselet på framsiden av Wii-en din og trykk på den oransje knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå