prada8 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Som tittelen sier, så er det en veldig pen gutt som har vist meg interesse i det siste. Han er dødsskjønn, har bra personlighet og alt det der, men han er rett og slett alt for fin for meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, jeg føler meg på en måte ikke bra nok, og jeg regner med damer legger ann på han hele tiden. Jeg sal selvsagt ikke skyve han bort på grunn av dette, men er det noen som har erfart noe lignende før, kanskje vært sammen med noen som er hakket penere eller kanskje du er den tiltrekkende i forholdet? Spiller det noen rolle? Jeg er bare redd jeg blir å ødelegge det hele, fordi jeg tenkr hele tiden "hva gjør han med meg, hva gjør han med meg". Tør nesten ikke være my usual self! Endret 27. desember 2008 av prada8 Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så det er det alle jenter jeg prøver meg på tenker. Da skjønner jeg hvorfor det ikke blir noe på meg Neida. Har ingen gode råd Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vel for og si det sånn, jeg syntes mange av de "pene" babsene, glamor modeller og sånt, etc etc er rett og slett jevla stygg. Jeg tar en søt jente over en pen jente any day. Poenget mitt er at det er ikke sikekrt at "alle" jenter syntes han er så sykt pen som du sier. Er en del ganger jeg ser noen der jeg tenker "hvordan er han med henne?" eller omvend. Men om han er intereser i deg, hvorfor ikke bare bli med i den statistikken. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Han er dødspen.... Det er ikke min subjektive mening, trust me. Alle venninene mine syns det, og de har sagt "han er jo det beste en kan få!" osv. Og til og med de innrømer at han er for finfor meg Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker, men jeg er redd jeg blir å ødelegge det selv! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Nei skjønner, blir ikke enkelt når h*n bare er dødspen og du føler deg kanskje litt "under h*n". Vel du får nok bare jobbe for det og prøve og ikke tenke for mye på det Endret 27. desember 2008 av Soni1 Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg bryr meg ikke om hva andre tenker Jo, det gjør du Alle tenker på hva den andre synes, ikke omvendt og det er det som er så fint Og på den annen side er det bedre å angre på noe du gjorde, da fikk du hvertfall vite. Lykke til da! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kanskje han synes du er penere enn det du/veninnene dine gjør. Kanskje han ikke er en overfladisk person som kun går etter utseende. Vanskelig å si, men du har vel ikke mye å tape på å prøve. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Snakker vi luxusproblem? Ja, jeg har vært i et sånnt forhold, der hun jeg var sammen med var "out of my league" som de kaller det. Og jeg har vært i flere sånne forhold. Og hva har jeg lært av de? At jeg ser mye bedre ut enn det jeg tror.. ehm.. trodde selv. Og at det faktisk er personligheten som teller. Utseende er kun en fordel for en lettere inngangsbillett. Det du skal gjøre nå, er å ta i mot alle signalene han sender, og handle på de. Vis han at du har selvtillitten og selvfølelsen til å kunne være sammen med han Mest sansynligvis går han rundt og ikke veit selv hvor fin han er i deres øyne, rett og slett fordi ingen tør å vise han den interessen han kan få. Så kjør på! Du har ingen verdens ting å tape! Og du er så absolutt verdt han! Det at du ikke syns du fortjener han, er noe du aldri må si til deg selv. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Luksusproblem ja.. Fikk litt dårlig samvittighet da jeg skrev det faktisk! Men er jo noe som plager meg. Han er klar over hvor fin han er, selv om han er beskjeden og greier, så er mobilen hans stappa av mld fra andre og han er på en måte "gutten alle vil ha". Og han vet det. Men det at han ikke er overfladisk kan stemme.. Veldig søte ord fra mange, men er så mye lettere sagt enn gjort det å tro på meg selv! Lenke til kommentar
Benor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er gria hvis du mener han er det beste man kan få og han velger deg? Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Den dagen du helt ubevisst ser forbi utseende, så kommer du til å automatisk tiltrekke deg pene mennesker. Det tror jeg hvertfall, og all erfaring viser det. Skal man sitte å være nervøs fordi en pen jente/gutt er i nærheten, så oppfører man seg ikke så attraktiv heller EDIT: Vis at du er vandt til å ha pene gutter etter deg, og husk at det er ikke noe spennende når man VET at man kan få en person på rappen, hvilket han kanskje tenker nå? Endret 27. desember 2008 av Shitzo Lenke til kommentar
Gjest Guest_secret_* Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Altså, så lenge han liker deg, vet du at du er bra nok..Det er ren fakta, hvorfor er du redd for noe da? Så lenge han viser interesse i deg, så vet du at han liker deg, og vil ha deg. Da vet du at du er pen nok. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jenter og selvtillit... Go for it, hva annet skal du gjøre? Skjønner virkelig ikke problemet her, hadde jeg selv vært singel, så hadde jeg ikke sagt nei om Alba prøvde seg, selv om hu er utenfor min "league"... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sånn har jeg det også med kjæresten min. Men det som mest sannsynlig er tilfellet er at han synes at du er minst like pen som han. Kanskje han heller ikke kan fatte hvorfor du synes han er pen nok for deg! Det kalles forelskelse. Husk at det er forskjellig hvor pene vi oppfatter folk. Og vi jenter har en tendens til å være veldig selvkritiske. Jeg er helt sikker på at du er like pen som typen din. Kos deg Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har han vist interesse for deg i juletiden... DET er ikke skole nå! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 det kalles; "jackpot" det såkalte problemet du fremstiller trådstarter. bare hal han i land og vær strålende fornøyd du;) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Det er rart hvordan vakre mennesker gir en følelse av å ikke være god nok.. jeg har egentlig bra selvtillit til vanlig! Jaja.. I'll keep you updated;) Lenke til kommentar
Benor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er rart hvordan vakre mennesker gir en følelse av å ikke være god nok.. jeg har egentlig bra selvtillit til vanlig! Jaja.. I'll keep you updated;) Hehe. Er man forelska så synes man at den man er forelska i er verdens nydeligste Det er det som er så fint Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis du tror han er alt for fin for deg så er han det; med andre ord, du har feil mindset. bare vis interesse og gunn på og vis at du ER god nok for han; det er ikke nødvendigvis alt som har med utsende og gjøre, men mye kan fikses med en dose selvtillit og enkle triks som å bry seg om seg selv - så vil man med en gang se bedre ut å ha bedre utstråling. Go for it; det er ikke noe som heter 'for fin for deg' eller noen andre for den saks skyld. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er faktisk ikke forelska i han Har vært forelska tidligere, men har aldri påstått at han har vært dødspen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå