Per-Inge-2613 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skal kjøpe meg en kontroller til, så at Video Games Plus Online har den til ca halv pris av norsk, ca 250,- Detjeg reagerte på er at det står USA i beskrivelsen av kontrolleren.. "PS3 Sony Dual Shock 3 Wireless Controller (USA) (BLACK) - PS3 (In stock usually ships within 24hrs)" ... Vil denne fungere på PS3'en min som er kjøpt her i Norge..? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skal kjøpe meg en kontroller til, så at Video Games Plus Online har den til ca halv pris av norsk, ca 250,- Detjeg reagerte på er at det står USA i beskrivelsen av kontrolleren.. "PS3 Sony Dual Shock 3 Wireless Controller (USA) (BLACK) - PS3 (In stock usually ships within 24hrs)" ... Vil denne fungere på PS3'en min som er kjøpt her i Norge..? Ser ikke at det skal være et problem. Den trådløse kontrolleren benytter seg av blutooth. Regner med at blutooth i Europa og USA fungerer på lik måte. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det funker utmerket. Jeg har kjøpt kontrollere både fra Asia og Amerika. Og de funker helt fint. Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bare sørg for at de skriver feil pris på pakken, ellers blir det mye toll o.l. og mest sannsynlig samme pris eller dyrere enn i Norge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dem gjør det automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå