The Hoff Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei, Prøver å bruke en DVI-HDMI-omformer for å kunne bruke HDMI-kabel for å koble sammen familiens eldre pioneer 43" plasma med familiens nye pioneer dvd-opptaker. Får følgende feilmelding: Caution - Out of Range: FH: 31.2 KHZ FV: 49.9 HZ Noen som forstår denne feilmeldingen? Har det noe med oppløsningen som DVD-spilleren prøver å sende på? Problemet er jo at jeg ikke får endret denne uten videre, ettersom jeg ikke får bilde til å se menyen. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei, Prøver å bruke en DVI-HDMI-omformer for å kunne bruke HDMI-kabel for å koble sammen familiens eldre pioneer 43" plasma med familiens nye pioneer dvd-opptaker. Får følgende feilmelding: Caution - Out of Range: FH: 31.2 KHZ FV: 49.9 HZ Noen som forstår denne feilmeldingen? Har det noe med oppløsningen som DVD-spilleren prøver å sende på? Problemet er jo at jeg ikke får endret denne uten videre, ettersom jeg ikke får bilde til å se menyen. Takker for hjelp. Jeg har hatt et lignende problem før. Da viste det seg at det var konverteren som tullet det hele til. Kjøpte et annet merke og voilà så fungerte alt. Ellers har jeg hørt det kan være forskjell fra HDMI-kabel til HDMI-kabel. Pioneer Support kan også være kjekke å ringe på tlf. 22 09 80 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå