epqr Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kjapt spørsmål: Hvis jeg installerer et spill på HD på xbox'en, også slettere det senere, vil jeg kunne fortsette å spille fra DVD'en der jeg sluttet å spille fra HD'en. ÅLtså hvis jeg sletter et installert spill fra HD'en, vil det også slette savene mine, eller vil jeg kunne fortsette å bruke de? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 det sletter IKKE savene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Save elagres under "Save games" på harddisken/memory card. altså det blir ikke slettet om du ikke gjør det manuelt Lenke til kommentar
epqr Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Takk for kjapt svar Endret 27. desember 2008 av epqr Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Selvfølgelig slettes ikke savene med spillet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Var faktisk lit smånervøs for at noe slikt skulle skje da jeg i dag slettet Lostd Odyssey disc 4 fra HDDen. Fy fan om 80 timer i det spillet hadde blitt borte. Daaaa. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er utrolig godt å kunne installere spillene på HDD.. Slipper det forbanna bråket fra dvden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå