Barry White Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! Jeg fant ut at jeg hadde 250 W på pc'en. Er det for lite for opsettet nedenfor? Skjermen går til egen kontakt. Ellers er det en harddisk, et radeon 9500, K7t Pro-2 hovedkort, nettverkskort. Er 250 W for lite? Jeg opplevde problem med grønnskær på radeon kortet mitt når jeg modda. Er kortet i ferd med å bli ødelakt p.g.a lite strøm? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 250w burde ikke være for lite.. men watten har lite å si egentlig.. mer kvaliteten på strømforsyninga.. etter hva jeg har hørt.. men uansett 250watt er ikke for lite, skader selvsagt ikke med mer Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 rart med det grønnskjæret da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 det har vært flere som har snakket om dette, søk under kategorien skjermkort og kryss fingrene for at søkefunksjonen i det heletatt fungerer ellers endre emnefeltet til noe om dette problemet Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 søkte på strøm i skjermkort og skjermer, men 0 topics kom opp Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 For lite strøm ødelegger ikke komponentene, enten yter de dårligere eller ikke i det hele tatt. Det er verre med for mye strøm. Forresten, 20GB HD er ikke det fryktelig lite ? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 For lite strøm ødelegger ikke komponentene, enten yter de dårligere eller ikke i det hele tatt. Det er verre med for mye strøm. Der tar du desverre fryktelig feil !! Underspenninger oppstår oftere enn overspenninger. Underspenninger kan føre til at tilkoplet utstyr ikke får tilført nok energi. Det kan føre til at utstyret ikke virker, eller virker feil. Det kan også føre til "stressing" av komponenter, som medfører slitasje og nedsatt levetid på utstyret. Spenningsdropp, eller blink på nettet, er en underspenning som varer bare i kort tid. Spenningen behøver ikke nødvendigvis gå til 0V. Dette kan oppstå ved hurtig innkopling av større elektriske laster, eller ved omkoplinger i trafostasjoner. Nettutfall på en periode (20ms) er ikke synlig på lyset, men kan medføre at en datamaskin stopper. Mvh Fredster Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 tror det grøønskjeret har noe med riverne endre emne du eks Har grønnskjer med mitt ati 9500 Så kommer folk som har peil på dette og svarer, søkefunksjonen er noe skit så det overasket meg ikke at du ikke fant noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå