Gjest Anonym_1 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Finns flere forskjellige til diverse priser på kondomeriet også da. fikk 2 stk Fleshlight (innlegg), 2 stk ID lube, 2 stk Silkelube + en free gift (Silk lube det også) for litt over 800kr, på kondomeriet skal de ha 799kr for kun en fleshlight, kommer litt i moms og toll, men uansett blir det billigere Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 I desperately need some help here, because I accidentally the whole fleshlight! Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har aldri prøvd slike "masturbasjonshjelpemidler" selv, men det folk skriver rundt omkring på nettet virker jo lovende, nesten så det frister å prøve Du er nasty, Pricks. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ultra tight mini maid turbo sier digg ut. Endret 29. januar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Den blir kald så fort at det knapt lønner seg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 I desperately need some help here, because I accidentally the whole fleshlight! Haha, det der er så bra! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Den blir kald så fort at det knapt lønner seg. Regner vel med at kølla di er lik som alle andre ved at den er varm når den er stå? Hvis ja så holder faktisk kølla den varm mens du holder på. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg fikk min Fleshlight i dag, jeg har lest veldig mye om den og det hørtes ganske bra ut, utifra hva folk fortalte. Fikk Fleshlight STU men det var ganske skuffende, det er bedre enn hånda.. men ikke verd 600 spenn. Og langt ifra den ekte varen. De sier: "Klarer du 10min med denne, så klarer du 10min hvor som helst!" - I beg to differ. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Man bør nok ikke ha for høye forventninger Lenke til kommentar
Gjest anonymi(lure)mus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva med denne a? De pitcher den som bedre enn "the real deal". Uansett, det fysiske med sex er bare en ørliten del av det. Det emosjonelle er langt viktigere. Derfor vil masturbasjon aldri erstatte vanlig sex. Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hva med denne a? De pitcher den som bedre enn "the real deal". Uansett, det fysiske med sex er bare en ørliten del av det. Det emosjonelle er langt viktigere. Derfor vil masturbasjon aldri erstatte vanlig sex. Den var drøy EDIT: dem har tillogmed ekstrautstyr som dockingstation omg Endret 9. august 2009 av nekronos Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27552 160 kroner:D bare lite tips til gutta som ikke har så mye penger til de orginale Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Yoho, http://www.fleshlight.com/flash_content/ca...VidPlayer3.html den firsta nooot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg