Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlight - sexleketøy for menn


Pricks

Anbefalte innlegg

Jeg kom over en artig sak her om dagen, Fleshlight:

 

http://www.fleshlight.com/

 

Den har visst vært lenge ute på markedet, men merkelig nok er det omtrent ingen tråder her om den!

 

Har aldri prøvd slike "masturbasjonshjelpemidler" selv, men det folk skriver rundt omkring på nettet virker jo lovende, nesten så det frister å prøve :lol:

 

Har noen her gått til anskaffelse av en slik?

 

Hvor finner man den eventuelt billigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som det er mulig å få den for under 400 fra fleshlight.co.uk.

 

Jaha? Inkludert frakt får jeg opp en pris på 44 GBP, som ifølge dagens kurs er ca 460,- NOK. Pluss på 25% moms og fortollingsgebyr så er du på ca 700,-. Da er det liksågreit å bestille fra erotikknett.no som har den til 619,- + frakt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_abc123_*

har bestilt med en slik i helga, Fleshlight STU + et Ultra Tight innlegg og noe glidemiddel, søker man på internett så er det så å si utelukkende positive erfaringer med Fleshlight, det virker som et kjempeprodukt, jeg gleder meg værtfall :D

Lenke til kommentar
Jaha? Inkludert frakt får jeg opp en pris på 44 GBP, som ifølge dagens kurs er ca 460,- NOK. Pluss på 25% moms og fortollingsgebyr så er du på ca 700,-. Da er det liksågreit å bestille fra erotikknett.no som har den til 619,- + frakt.

Tenkte ikke på moms og fortollingsgebyr (hva er sistnevnte på?), men da jeg regnet på det sist kom det på under 400. Mulig de har forandret noe siden jeg regnet :)

 

Men hvis man får den for 400, så blir det 500 inkl. moms, og med fortollingsgebyr så kommer den muligens opp mot 600 ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...