MikkelRæv Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Som tittelen sier. hvordan monteres det? Må man skru skruer i taket eller er det en genial festemetode som ikke gir merker i bilen? Hva er best hvis jeg vil ha en skjerm til å se dvd når jeg skal tilbringe mange timer i passasjersetet? Fint om det er mulig å få den den med/ut så den kan brukes i en annen bil. Endret 27. desember 2008 av kajmikk Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Som tittelen sier. hvordan monteres det? Må man skru skruer i taket eller er det en genial festemetode som ikke gir merker i bilen? Hva er best hvis jeg vil ha en skjerm til å se dvd når jeg skal tilbringe mange timer i passasjersetet? Fint om det er mulig å få den den med/ut så den kan brukes i en annen bil. Skal det se bra ut som de gjør i pimp my ride må man jo felle skjermen inn i taket dra ledninger fra taket ned til dash bordet for og hentev strøm osv. Dette er ikke noe du gjør om du ikke har drivet med slik før. Lønner seg nok for deg og kjøpe en som du plugger i sigarettuttaket. Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Ja, men det blir jo en mere permanent løsning. Alle tak monitor blir permanent løsning? Tenkte bare ha noe jeg kunne feste forran når jeg drar på ferie og ta ut ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå