Gå til innhold

Har 360 arcade hdmi utgang?

Nauz

Anbefalte innlegg

Hei. Har sett i sticky trådene, men har ikke fått helt svar på det jeg er ute etter.

Vurderer å kjøpe meg en xbox 360 arcade(bytte inn ps2 på gamestop). Er avhengi av å koble den til via hdmi. Kan den det? Broren min har en 360 premium, men denne har ingen hdmi utgang. Kan noen forklare meg hvordan denne kobles til hdmi og om den i det heletatt kan det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DU har sett i alle stickyene? Du har du vel lest første spørsmålet her da? :p

Er innmaten den samme?

- Ja, alle har HDMI og samme chipset, alle kan spille av de samme spillene, med unntak. (Se harddisk)

Joda, men ble usikker siden bruttern ikke har Hdmi utgang på sin, men det kommer vel av at den er gammel.

Lenke til kommentar
DU har sett i alle stickyene? Du har du vel lest første spørsmålet her da? :p

Er innmaten den samme?

- Ja, alle har HDMI og samme chipset, alle kan spille av de samme spillene, med unntak. (Se harddisk)

Joda, men ble usikker siden bruttern ikke har Hdmi utgang på sin, men det kommer vel av at den er gammel.

Bare å bytte. Jeg bytta inn en ps2. Fikk jo den nyeste typen. Benyttet meg av dette tilbudet http://www.xboxstorageupgrade.com/hh/web/h...?ssLocale=nb_NO

Fikk en 20GB HDD + 3mnd gold for ca 150 kr. Funker det. Dessuten ble jeg kvitt en gammel utslitt ps2. Fikk tom nesten 100 kr for memory kort :D

T

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...