Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så jeg postet det bare her Har sett at mange har som nyttårsforsett å slutte med brus Nå fikk jeg også lyst til å prøve å slutte med brus Men det er jo ingen vits hvis brus ikke er så negativt likevel. SÅ - Jeg lurte på hva som er postitivt og negativt ved brus Forresten er ikke penger noe tema for meg. Jeg har tilgang på så mye brus jeg vil ha, hele året. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det spørs hva målet ditt er, om du vil gå ned i vekt, eller om du rett og slett vil bli sunnere. Det er vel ikke noe positivt med brus, bortsett fra at man våkner mer av det der og da. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hva med å begrense det litt? Til bare 1 gang i helga eller noe. Er jo skadelig for tennene osv, men med litt måtehold så er det nok ikke det farligste du kan innta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Mitt nyttårsforsett i fjor var å slutte med brus. Dette har jeg holdt og har ikke drukket en dråpe brus i løpet av hele året. Jeg har også tenkt å fortsette med det da jeg ikke savner brus i det hele tatt. Jeg drikker kun øl, vann og farris og storfornøyd. Helsegevinsten jeg har fått med dette er å minke sjansen for diabetes og et ganske formidabelt mindre antall kalorier i løpet av et år. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Er det stor kjangs for å få diabetes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det stor kjangs for å få diabetes Stor og stor, det er større sjans. Du finner enkelt ut masse om dette emnet ved å søke litt på google. Se her f.eks. http://www.tidsskriftet.no/?seks_id=1115796 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Om du liker brus, bør du drikk burs er da min mening Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 En side ved det er jo å utfordre deg selv. Se hvor lenge du holder ut før du sprekker. Jeg har ikke drukket brus eller saft på snart et halvt år. Jeg drikker iste og juice en gang i blant, men det er sjelden. Om det er fest tillater jeg meg selv til å bruke brus som blandevann, men kun om det ikke er noe annet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 For meg var det dette utsagnet som ga meg den største "varsku-her" feelingen: Forresten er ikke penger noe tema for meg. Jeg har tilgang på så mye brus jeg vil ha, hele året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 For meg var det dette utsagnet som ga meg den største "varsku-her" feelingen:Forresten er ikke penger noe tema for meg. Jeg har tilgang på så mye brus jeg vil ha, hele året. Han jobber vel på et bryggeri da Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg drikker ikke MYE brus. Det eneste jeg lurte på var de positive og negative sidene. Trodde man liksom fikk litt mindre muskler eller noe sånt... Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Brus er jo det sunneste du kan få i deg da. Du får pene tenner, slank kropp og du blir imun mot sukkersyke Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 MEN jeg vil ikke være slank Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er ikke noe problem å slutte med brus. Jeg sa til meg selv at brus er unødvendig og usunt. Kan like godt drikke vann eller litt juice av og til. Det har jeg gjort i sikkert 3 år snart. WATER FTW! Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 MEN jeg vil ikke være slank Jeg drikker brus, men ikke for å slukke tørsten og jeg vil ikke si til meg selv at jeg skal slutte å drikke brus. Det er vel litt å ta i. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Veldig mykje sukker, det svekker imunforsvaret ditt, du sover dårlegare og får vanskelegare for å følge med på skulen (viss du går på skule). Sukker er hardcore shit viss du drikker bortimot 1 liter kvar dag, men f.eks 0,5 liter i veka skulle ikkje gjere noko. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Viss du drikker for mye brus blir du seende ut som avataren til xersess. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det skal syrlig brus til i så fall. Lenke til kommentar
Shitzo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det skal syrlig brus til i så fall. Hehe, han har vel heller tatt seg et par jointer for mye han på bildet Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nei, han skadet hjernen fysisk med LSD. Jointer er nærmare ufarlig. Men fyren var heilt genial uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå