Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om han havner på sykehus eller kommer seg ut av vraket selv. Hvis sykehus, så er han screwed hvis de finner liket. Hvis ikke, får han kanskje krefter nok til å gjemme liket og deretter forsvinne fra stedet.

 

Tillegg så håper jeg han fikser morderen veldig kjapt. En syk syk jævel. Spilles av John Lithgrow fra 3rd rock from the sun, forresten. Var litt syk serie den og..

Lenke til kommentar

Faen! Hadde egentlig tenkt til å vente til sesongen var ferdig før jeg begynte å se. Dexter er så sjukt sjukt bra! Blir virkelig pain å vente til neste mandag på neste episode! :D

 

Lurer jævlig på hva som kommer til å skje nå. Viste han kom til å sovne, men tippa han ville gjøre det på boksestadioen. Så for meg at en fyr kom inn, hvor Dexter tar en quick-kill før han stikker av. Dette var jo langt bedre. :wee:

Lenke til kommentar

Må si jg gleder meg utrolig til å laste ned episode nr. to i morra. Blir spennende å se hva som skjer. :D Har for øvrig akkruat begynt å se litt på Six Feet Under, og jeg kan ikke akkurat helt se for meg at det er Michael C. Hall i begge serier. :p Må bare si at han er en utrolig god skuespiller. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...