mushi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ååå, spennede slutt på episoden. Hadde han liket i bagasjerommet?? Ja. Så det i promoen til neste episode. Endret 30. september 2009 av mushi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Så du ikke at han la det i bagasjerommet før han kjørte? Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Blir spennende å se hva han gjør videre nå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg lurer på om han havner på sykehus eller kommer seg ut av vraket selv. Hvis sykehus, så er han screwed hvis de finner liket. Hvis ikke, får han kanskje krefter nok til å gjemme liket og deretter forsvinne fra stedet. Tillegg så håper jeg han fikser morderen veldig kjapt. En syk syk jævel. Spilles av John Lithgrow fra 3rd rock from the sun, forresten. Var litt syk serie den og.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Han nye morderen er SYK ja. Cold motherf*****! En helt grei sesongstart, gleder meg til neste episode, men mest pga. slutten av episoden rett og slett. Dexter's back. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Faen! Hadde egentlig tenkt til å vente til sesongen var ferdig før jeg begynte å se. Dexter er så sjukt sjukt bra! Blir virkelig pain å vente til neste mandag på neste episode! Lurer jævlig på hva som kommer til å skje nå. Viste han kom til å sovne, men tippa han ville gjøre det på boksestadioen. Så for meg at en fyr kom inn, hvor Dexter tar en quick-kill før han stikker av. Dette var jo langt bedre. Lenke til kommentar
Li Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 liten bump.Når begynner Sesong 4? Ingen som vet enda, men blir nok rundt september. På hvilken kanal vil Dexter sendes? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ...trodde aldri jeg skulle si at jeg gleder meg til mandag. Dexter og Entourage finale. Verden er god Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg gleder meg jævlig mye jeg. Høstferie neste uke. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Må si jg gleder meg utrolig til å laste ned episode nr. to i morra. Blir spennende å se hva som skjer. Har for øvrig akkruat begynt å se litt på Six Feet Under, og jeg kan ikke akkurat helt se for meg at det er Michael C. Hall i begge serier. Må bare si at han er en utrolig god skuespiller. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så utrolig bra sesongstarten var. Angrer ikke i det hele tatt på at jeg ventet med å se den før nå. Skal bli spennende med liket i bagasjerommet. Gleder meg noe så ekstremt til i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har høstferie så det blir i natt for meg! Gleder meg utrolig mye, Ento sesong finale før/etter det og. Endret 4. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når ca klokken tror dere neste episode blir tilgjengelig i 720p? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da blir det nok ikke dexter før imorgen formiddag Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Da var episode to i sesong fire sett. Jeg syns det blir mer og mer spennende å se hvordan John Lithgow sin karakter kommer til å utvikle seg i denne sesongen. Ser visst ut som at en del her hadde rett med liket gitt. Jeg syns fortsatt at John Lithgow er en skummel morder. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Herlig episode. Uff, han nye trinity morderen er skummel. Virker som om Lundy er ganske så besatt av å få tatt ham. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Tror det ble litt for mye løgn i denne episoden, tror nok Rita kommer til å finne ut noe. Å gifte seg med henne var en dårlig idé. Skaper mer blest enn illusjon om at han er en vanlig mann. Endret 5. oktober 2009 av O:M:A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå