Åsen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen som vet om Dexter sesong 4 sendes på Showtime her i Norge? Hvis ja, når begynner det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 OMG! Jeg er så stolt av meg selv. Så ikke pre-air av Dexter selvom det er nok favorittserien min og har klart å vente til i dag. Nå er det bare å vente til i morgen da, også er det Dexter i HD igjen. Hver uke i 12 uker. That's what I'm talking about! Tho-mas: Nei, det vises ikke på Showtime her i Norge. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har kommet til sesong 2 jeg nå! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Noen som vet om Dexter sesong 4 sendes på Showtime her i Norge? Hvis ja, når begynner det? Jeg tror jeg har sett reklame for det på Viasat 4. *edit* http://www.se.no/serie/dexter Endret 27. september 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dexter back with a bang! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fy faen så bra sesong 2 er. Laila er helt fuck'd upp Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Synes det var dumt at han drepte Lila jeg... Likte ikke at han drepte Brian Moser og Miguel Prado, heller, pluss James Doakes som ble drept av Lila, menmen, det måtte vel til for å få serien videre. Off, angrer på at jeg så episoden i dag En hel uke til neste. Lenge siden sist jeg har hatt en så bra magefølelse for en sesongstart. I hele episoden lå det jo i bakgrunnen hva som ville skje i slutten, så det burde ikke komme som et sjokk, selv om det gjorde det allikevel :!: Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Fy faen så bra sesong 2 er. Laila er helt fuck'd upp Sesong 2 er min favoritt. Andre jeg har snakket med liker sesong 1 eller 3. Alt i alt er alle sesongene gode, og serien helt konge Endret 28. september 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da har jeg startet på sesong 3 Knall bra serie. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det går fort i svingene her nå, atriC Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synes dexter oppfører seg mer som et normalt menneske nå, i sesong en var jo han helt uten følelser, har de bare tenkt at seerne har glemt dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synes dexter oppfører seg mer som et normalt menneske nå, i sesong en var jo han helt uten følelser, har de bare tenkt at seerne har glemt dette?De har nok kanskje gått bort ifra konseptet at han er følelsesløs ja og gått en del bort ifra bøkene også selv om han der også kanskje viser mer og mer følelser,jeg tror nok de ikke hadde kommet noe sted hvis han skulle vær helt steinkald. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det går fort i svingene her nå, atriC Ja, det går vel ganske fort. Blir sikekrt ikke noe dexter idag, men skal nok få klemt inn sesong 3 en dag i denne uka Gleder meg som en gris. Likte ikke nye frisyren til deb.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Gleder meg til å se hvordan sesong 4 utvikler seg jeg. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Btw, slurvet i retten med vilje slik at han kunne få Gomez for seg selv? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tror egentlig ikke det. Ikke når resten av episoden omhandler hans søvnproblemer så vil jeg ikke tro det var gjort med vilje.. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Synes dexter oppfører seg mer som et normalt menneske nå, i sesong en var jo han helt uten følelser, har de bare tenkt at seerne har glemt dette?De har nok kanskje gått bort ifra konseptet at han er følelsesløs ja og gått en del bort ifra bøkene også selv om han der også kanskje viser mer og mer følelser,jeg tror nok de ikke hadde kommet noe sted hvis han skulle vær helt steinkald. Synes det var veldig merkelig at de ga han følelser helt uten videre, for serien handler(eller handlet) jo om en person som ikke hadde følser og ikke forsto seg på følelser og som hadde et behov for å drepe. Etter det jeg forso var mye av grunnen til at faren lærte han "koden" var fordi dexter ikke skjønte at man ikke kunne drepe det man hadde lyst til. Altså et menneske som ikke hadde følelser eller evner til å sette seg inn i andres følelser. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Familielivet gjorde han pusete. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Må vel si meg enig i det... (ikke si det til Dotten da.. ) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ååå, spennede slutt på episoden. Hadde han liket i bagasjerommet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå