Honey Badger Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Oioi... kom over denne tråden og så at PREAIR var ute. Nå blir det å stoppe all annen nedlasting og kjøre Dexter hele veien! Klarer ikke vente. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Nå klarer jeg aldri å vente helt til oktober med å se episode 2! Liket ligger jo helt klart i bilen. Blir spennende og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Kjekt å vite at det ikke bare er jeg som er utålmodig. Edit: Siterte forrige post, men spoilerteksten ble synlig, så jeg fjernet sitatet. Endret 29. august 2009 av Marbash Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 herregud, jeg døøøøør i spenning Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Ikke så alt for mange dager igjen nå. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når sender de episode 2? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Living the dream skal sendes 27/9. Ikke mange dagene igjen nå. Viktig-edit: Virker som de ikke har tatt hensyn til forrige visning og skal vise episode 1 på nytt. Så, hvis det er tilfellet, vil episode 2 bli sendt 4/10. Kryssjekket med både IMDB og IGN. Episode 2 vil bli sendt 4/10. Endret 14. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Living the dream skal sendes 27/9. Ikke mange dagene igjen nå. Viktig-edit: Virker som de ikke har tatt hensyn til forrige visning og skal vise episode 1 på nytt. Så, hvis det er tilfellet, vil episode 2 bli sendt 4/10. Kryssjekket med både IMDB og IGN. Episode 2 vil bli sendt 4/10. Yeye, litt kjipt det der. Men, jeg kommer nok til å se den første episoden en gang til gitt. Bra episode som gjør en bra cliffhanger. Lenke til kommentar
Fleksi Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Living the dream skal sendes 27/9. Ikke mange dagene igjen nå. Viktig-edit: Virker som de ikke har tatt hensyn til forrige visning og skal vise episode 1 på nytt. Så, hvis det er tilfellet, vil episode 2 bli sendt 4/10. Kryssjekket med både IMDB og IGN. Episode 2 vil bli sendt 4/10. episoden har ikke blitt vist på tv enda såvidt jeg har forstått, så er ikke noe "forrige visning" å ikke ta hensyn til den episoden som ligger ute er en "preair" dvs at den lakk ut på nett før den egentlig skulle bli vist på tv Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ok, preair eller ikke, vi må fortsatt vente noen uker på episode 2. Noen vil nok friske opp hukommelsen likevel. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Var ''living the dream'' den første episoden i sesong 4? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Var ''living the dream'' den første episoden i sesong 4? Herlig episode forresten! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg blir deppa av å konstant se "officer Morgan" sitt tryne. Hun er en dårlig skuespiller, hun har en dårlig rolle, hun irriterer meg sykt. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg blir deppa av å konstant se "officer Morgan" sitt tryne. Hun er en dårlig skuespiller, hun har en dårlig rolle, hun irriterer meg sykt. Alle gode serier har en eller annen person som bare er irriterende. Slik er det alltid Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ikke mange dager igjen til sesong 4 offisielt starter nå. Gleder meg til episode nummer 2. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Ikke sikker, men vil tro det. Mener da å huske at Showtime har en egen HD kanal? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har alle tidligere sesonger i HD, så det kan jeg bekrefte at det gjør. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, lurte egentlig på om de sendte i HD med en gang eller om de ventet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå