Schneiderlin Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Samme skjedde jo med Sesong 3 at den første episoden kom ut før den gikk på tv. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 mm.. sant nok. Var til og med spekulasjoner om at dette var bevisst, da en leak skaper relativt mye blest og til og med presseoppslag om serien. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 HDMI til TV'en når det passer, og når det ikke gjør det så bruker jeg PS3 Media Server og streamer det bare der. Da tar jeg bare HDMI kabel fra PC og i receiver, har brukt S-video nå etter som jeg har brukt stasjonær pc og har ikke lang nok VGA kabel. Hvilket avspillings program bruker du da? Windows Media Player Classic med CoreAVC decoder. Funker knall. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skaff dere en NMT (Networked Media Tank) Tidenes mest geniale dings når det gjelder nedlastede tvserier. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skaff dere en NMT (Networked Media Tank) Tidenes mest geniale dings når det gjelder nedlastede tvserier. Meh, så ut som en standard box det? XBMC gruser vel denne lett. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Skaff dere en NMT (Networked Media Tank) Tidenes mest geniale dings når det gjelder nedlastede tvserier. Meh, så ut som en standard box det? XBMC gruser vel denne lett. Gjør nok ikke det. Har begge deler og en NMT knuser xbmc på alle områder. Feil tråd for å diskutere dette, så pardonnez moi mods, men en NMT har full hd support, spiller alle formater, intern HD, ftp, Usenet og torrentsupport og mye mer. http://www.networkedmediatank.com/wiki/ind...corn_Hour_A-110 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) XBMC gruser vel denne lett. Gjør nok ikke det. Har begge deler og en NMT knuser xbmc på alle områder. Feil tråd for å diskutere dette, så pardonnez moi mods, men en NMT har full hd support, spiller alle formater, intern HD, ftp, Usenet og torrentsupport og mye mer. http://www.networkedmediatank.com/wiki/ind...corn_Hour_A-110 Der er vi uenige da. Jeg har også begge deler, å en liten HTPC med XBMC installert og skikkelig satt opp knuser Popcorn Hour LETT!!! Men for folk som ikke er så drevne så er Popcorn Hour derimot genial. Over til Dexter. Likte den første episoden. Skal bli morro å se hvordan det går fremover med "familiemannen" Endret 21. august 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) God ide med å gå tilbake til dexter Første episode var bra. Begynte å grøsse skikkelig når de satt i badekaret og jenta ble kutta i låret. Noe grunnleggende brutalt og samtidig rolig over det. Endret 21. august 2009 av Skagen Spoiler :) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg så også at preair hadde lekket ut, men har ikke lastet ned enda, fordi jeg gadd ikke å bli skuffet hvis det var fake. Men, gjett hva jeg skal se i kveld!!! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Da har jeg sett pre-air'n.. Og alt jeg har å si er, fy f... for en bra "trailer". Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg mindre til 27. september nå. . Fantastisk. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Da har jeg sett pre-air'n.. Og alt jeg har å si er, fy f... for en bra "trailer". Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg mindre til 27. september nå. . Fantastisk. viss du har sitt pre air må du vell venta til 27 + 7 dager Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Da lastet eg ner Pre air, har egentligt ikkje lyst å sjå den no, men eg veit ikkje om eg klarer å halde meg Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Se den. Genial episode. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Se den. Genial episode. Trur kanskje eg gjer det, eg såg startet der dei viste ka so var i sist sesong og eg husker den dårligt, men men uansett so venter eg til imåro, eg ser den ikkje når eg er trøtt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bra episode ja. Håper de legger ut en til før vi må vente i over en mnd på neste. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Såg episoden, og for ein slutt.... no må eg vente til 27 september + 7 dager OMG Denne Spoileren er stor, har du ikkje sitt episoden ikkje sjå!!! Trur derre han har liket i bilen når han crasher?? Endret 23. august 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Han putta det jo inn der når han var ferdig så...Men hvem vet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Han putta det jo inn der når han var ferdig så...Men hvem vet. Ja, kan bli spennende dette. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg begynte å lure på om lik-delene falt ut av bilen når bagasjerommet åpnet seg, men det ville vel ikke passet Endret 23. august 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Neste episode har keywords som: ER, Paramedic og Tow Truck. Så er jo mulig at han kommer på sykehus, så rømmer han og skal finne bilen sin som ble tauet bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå