Gå til innhold

Dexter - Sesong 4 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HDMI til TV'en når det passer, og når det ikke gjør det så bruker jeg PS3 Media Server og streamer det bare der. :)

 

Da tar jeg bare HDMI kabel fra PC og i receiver, har brukt S-video nå etter som jeg har brukt stasjonær pc og har ikke lang nok VGA kabel.

Hvilket avspillings program bruker du da?

 

Windows Media Player Classic med CoreAVC decoder. Funker knall.

Lenke til kommentar
Skaff dere en NMT (Networked Media Tank) Tidenes mest geniale dings når det gjelder nedlastede tvserier.

 

Meh, så ut som en standard box det?

 

XBMC gruser vel denne lett.

 

Gjør nok ikke det. Har begge deler og en NMT knuser xbmc på alle områder. Feil tråd for å diskutere dette, så pardonnez moi mods, men en NMT har full hd support, spiller alle formater, intern HD, ftp, Usenet og torrentsupport og mye mer.

 

http://www.networkedmediatank.com/wiki/ind...corn_Hour_A-110

Lenke til kommentar

XBMC gruser vel denne lett.

 

Gjør nok ikke det. Har begge deler og en NMT knuser xbmc på alle områder. Feil tråd for å diskutere dette, så pardonnez moi mods, men en NMT har full hd support, spiller alle formater, intern HD, ftp, Usenet og torrentsupport og mye mer.

 

http://www.networkedmediatank.com/wiki/ind...corn_Hour_A-110

 

Der er vi uenige da. Jeg har også begge deler, å en liten HTPC med XBMC installert og skikkelig satt opp knuser Popcorn Hour LETT!!! Men for folk som ikke er så drevne så er Popcorn Hour derimot genial.

 

Over til Dexter. Likte den første episoden. Skal bli morro å se hvordan det går fremover med "familiemannen" :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...