Filmvenn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nei. Ikke sagt enda, bare Canal+ som sender serien noe særlig. Forvent deg en gang til våren på Canal+ hvertfall. Andre kanaler kan det ta år før de viser sesong 4. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gleder meg så sykt til det begynner! Endelig ha noe og glede seg til etter skole. Begynner jo flere serier i September som jeg følger med på, Smallville, The Office, How I Met Your Mother, Family Guy Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 September er godmnd på tvfronten ja Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Melder meg inn i tråden her eg. Ser ufatteleg mykje fram til S04. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 oh my god, i found : Dexter S04E01 PREAIR XVID Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Skulle akkurat til å poste det samme selv Can't wait! eDIT: ikke den beste kvaliteten og den er ikke i widescreen. Men fullt sebart! Endret 19. august 2009 av mushi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Bruk spoilertags inntil den er vist i USA da, liker å se serier i fin HD på 46" og 5.1 lyd, og tror faktisk jeg klarer å vente måneden for bra kvalitet. Er en serie som fortjener å bli sett sånn, føler jeg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvilken kabel/media spiller bruker du fra PC til TV? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Minnepinne over fra PC til PS3 kanskje? Det gjør jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvilken kabel/media spiller bruker du fra PC til TV? Bruker hdmi-kabel for å kjøre laptopen på tv'n Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har fått ny laptop nå, er det jeg også har tenkt og gjøre. Bruker Gom player. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 HDMI til TV'en når det passer, og når det ikke gjør det så bruker jeg PS3 Media Server og streamer det bare der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Spoiler på den nye episoden Bra episode! Artig å se at dexter bryter litt sammen hehe. Ser at ting bygger seg godt opp, det liker jeg. Synes den nye seriemorder-skurken virker bra bygget opp, gleder meg til å se mer av John Lithgow i en ny rolletype. Hadde dexter kvitta seg med likte før han krasjet? Har gnagd på meg i flere timer nå Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Så første episoden i sesong fire lå på piratebay, sikker crappy kvalitet men frister og laste ned. Tror jeg skal vente til hele sesong 4 er ute på dvd... Ta en weekend. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Heldig du, csmaster.. Jeg greier ikke vente, heh. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Akkurat det med kræsjet, sussa jeg også litt på. Håper ikke han blir skikkelig skadd. Å ta seg av to unger pluss baby og en hardt skadd dexter, blir vel litt for mye for Rita? Endret 19. august 2009 av dabear Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 er denne episoden sesongpremieren på s04, bare at noen har fått tak i episoden å lagt den ut før den er blitt vist? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, det fullt mulig. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den lå på showtime sine sider som ei flash-fil(.flv). Om du laster ned i .avi-format, er dette en reencode av flashfila. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 HDMI til TV'en når det passer, og når det ikke gjør det så bruker jeg PS3 Media Server og streamer det bare der. Da tar jeg bare HDMI kabel fra PC og i receiver, har brukt S-video nå etter som jeg har brukt stasjonær pc og har ikke lang nok VGA kabel. Hvilket avspillings program bruker du da? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg skulle gjerne sett første episode av sesong 4, men da må jeg vente så lenge på neste episode. Tror ikke jeg takler det dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå