Filmvenn Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Ikke bare Rita som gjør suksess, er flere fra Dexter som har gjort det meget bra, bl.a "datteren" til Arthur som har fått en rolle i den nye serien Human Target. Gjesterolle i en episode det, og den episoden ble spilt inn samtidig som hun var med på Dexter. Hun er sånn typisk 1-episode gjesteskuespiller i andre serier også, alt bortsett fra Dexter. Forresten er hun gift med Brandon Routh(Superman og de nye episodene av Chuck). Endret 23. februar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Når sendes dexter episodene? Netopp ferdig med å se sesong 3, topp serie! EDIT; nvm, så forrige side for svar Endret 27. februar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fryktelig smart å gå inn på en tråd for sesong 4 da... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det gjorde jeg for tidlig og fikk da med meg at Rite kom til å dø, før jeg hadde startet å se sesongen. Ødela litt av spenningen med det ettersom jeg visste at det kom til å skje Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det gjorde jeg for tidlig og fikk da med meg at Rite kom til å dø, før jeg hadde startet å se sesongen. Ødela litt av spenningen med det ettersom jeg visste at det kom til å skje HOHOHO din jævel... D: XD Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sa jeg noe dumt nå? Forresten så dør Debra også, mens Harry kommer tilbake, var visst ikke død likevel. Neida, bare kødder Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skal ikke lese denne tråden igjen før jeg har sett ferdig sesong 4.. x] Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Men da skal jeg sende siste nytt på PM til deg. Du slipper ikke unna. Mohahaha Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Neida har ikke så mye imot spoilere, men skal prøve å virke overrasket : 3 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Men da er det jo ikke morsomt lenger... Nei, nå ble det nok OT føler jeg... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ååå fytti helvete siste episode av sesong 4 var rå! Hadde aldri forventet det, gleder meg sykt til sesong 5 begynner Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du er ikke alene, vanligvis er slike avslutninger ganske forutsigbare, men dæven jeg ble overrasket! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ja, satt å ventet på at han skulle våkne fra en drøm Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det gjorde jeg og, men siden jeg leste i tråden her for tidlig, så visste jeg at det kom til å skje. Men håpet jo likevel da Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Litt off-topic, men jeg må vite det. Forteller Dexter noen gang Rita om at han er en morder? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 trodde virkelig han ville gjøre det. hva med at han er ''avhengi'' av narkotika, når stopper det? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du må vel bare se det først... Kan ikke fortelle vet du Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg er bare drittlei av at Rita ikke vet noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bare å se flere episoder, eller så kan jeg fortelle deg alt som skjer. Hva er mest moro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå